31.7.10

Το "μήνυμα" καποιων σχεσεων/ [What do you make of this?]

Ριχνοντας μια ματια σε εφημεριδα τραβηξε τη προσοχη μου ενα σποτακι απο γνωστη τηλεφωνικη εταιρεια και επειδη σιγουρα αρκετοι θα σπευσουν να το χαρακτηρισουν σαν χιουμοριστικο και τιποτα αλλο, εγω δεν το βρηκα και τοσο ...κολακευτικο οσον αφορα τις σχεσεις σημερα...Ισως καπου αναλυω τα πραγματα πολυ, αλλα ας δουμε τι εννοω.

Το σποτ  δειχνει ενα ζευγος σε ρομαντικο weekend να μπαινει μεσα σε δωματιο, στη μαγευτικη Σαντορινη! Ολα καλα μεχρι εδω, η κοπελλα στη διαφημηση εξαιρει τον συντροφο της επειδη πιστεψε οτι ο ...καλος της εκλεισε ενα ρομαντικο δωματιο, το οποιο εν γνωσει του δεν διεθετε ουτε τηλεοραση, ουτε ραδιοφωνο, αλλα ουτε μπαρακια τριγυρω, οπως λεει εκεινη χαρουμενη, αλλα η καμερα δειχνει το...εκπληκτο και συναμα απογοητευμενο βλεμμα του συντροφου της, ο οποιος εκεινη ακριβως τη στιγμη συνειδητοποιει οτι προκειται να περασει ενα πολυ ....βαρετο σαββατοκυριακο χωρις.....Ιnternet και σπευδει να κανει κατι γι αυτο τρεχοντας στο πρωτο καταστημα οπου προμηθευεται καρτα συνδεσης με το Internet για το laptop του! 
Μα, βεβαια, ποιος  λογικος ανδρας μπορει να ανεχθει τη παρουσια της αγαπημενης του για ενα ...48ωρο χωρις να πληττει; !! Αυτο ειναι το μηνυμα; Τι λεει αυτο ομως για τις σχεσεις σημερα,  ή δε θα πρεπει να αναλυουμε τα πραγματα τοσο πολυ; Να δεχομαστε οτι μας ''πασαρουν'', χωρις να πηγαινουμε σε βαθυτερες σκεψεις και αναλυσεις....Χμμμ βλεποντας Ελληνικη Τιβη και διαβαζοντας πολλες εφημεριδες, μαλλον εκει οδηγειται κανεις...
Μετα αλλη μια γωνια που μπορει και να το δει κανεις: Οι ανδρες (και δη οι Ελληνες αν το εβλεπε μια ξενη, για παραδειγμα) "βαριουνται" να περασουν ενα σαββατοκυριακo με τη καλη τους, αλλα οι γυναικες πρεπει να δεχονται, αδιαμαρτυρητα, τις οποιες επιλογες των συντροφων τους;


Πρεπει να ομολογησω, δε, μεταξυ, σοβαρου και αστειου, οτι συν τα αλλα ειναι λιγακι επιτιμητικο για τη φημη των Ελληνων ως…Mediterranean lovers! ;)
Εγω παντως αν ειχα ενα τετοιο τυπο σοβαρα θα τον ειχα ξαποστειλει πολυ πριν αυτος τρεξει να προμηθευετει τη καρτα συνδεσης του με το Internet και μοιραιας-ετσι-αποσυνδεσης του απο....εμενα!!

36 σχόλια:

  1. Προφανώς, η διαφήμιση αναφερόταν σε ζευγάρι που είχε χρόοοοονια μαζί, είχαν εξαντλήσει τα κοινά ενδιαφέροντά τους και την αγάπη τους! Προσπαθούσαν λοιπόν με την βοήθεια της Σαντορίνης να βρούν τα χαμένα τους...και εκεί κολλούσε μια χαρά η διφήμιση της ιντερνετικής κάρτας!
    Μη φοβάσαι Έλβα, σε βεβαιώ και μην ακούς προβοκάτορες! Οι Έλληνες lovers εξακολουθούν να είναι ακόμα hot!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 48 ώρες χωρίς Internet; Θα αστειεύεσαι, βέβαια... 48 ώρες χωρίς σύντροφο, ναι, περνάνε... χωρίς Internet, με τίποτε!!!
    Ούτε καν εδώ, στον θερμό(αιμο) Νότο...
    Με τις υγείες μας!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Elva, φίλη μου, καλησπέρα! :)

    Tη διαφήμιση την έχω δει [έχω ένα θέμα ;) με τις διαφημίσεις] και τη θεωρώ... χαριτωμένη (σαν πρώτη εντύπωση).

    Αν πιάσουμε όμως το... κρεμμύδι, ένα ένα στρώμα, τότε παρατηρούμε ότι:

    - το lifestyle έχει "μπουκώσει" τη ζωή μας. (Όπως και να το κάνεις, σ/κ σε πεντάστερο... ε...)

    - το ρομαντικό weekend, είναι "surprise" της κοπέλας προς τον σύντροφό της (είδε κι απόειδε ότι ο μαμούχαλος δεν ξεκουνιόταν... κι είπε να κάνει την "κίνησή" της).
    Άρα λοιπόν... δυο φορές "ζημιωμένη": και οικονομικά, και συναισθηματικά.

    - η όλη σχέση, προφανώς είναι "επιφανειακή" [διότι αν δεν ήταν, πιθανότατα ο ένας θα (ανα)γνώριζε τις ανάγκες του άλλου.]

    - οι άνθρωποι είναι επιφανειακοί [διότι αν δεν ήταν, αφενός εκείνη δεν θα έμπαινε στον κόπο να... στήσει όλη αυτή την υπερπαραγωγή-επιθεώρηση-Δελφινάριο-weekend για να... εξιτάρει τον καλό της. Εκείνος, ακόμη κι αν το όλο θέ(α)μα δεν ήταν του γούστου του, θα μπορούσε αν μη τι άλλο να αναγνωρίσει στη σύντροφό του κάθε καλή πρόθεση προκειμένου να χαλαρώσουν, να περάσουν ιδανικά έστω και για λίγο -έστω και για λίγες στιγμές χαρισμένες στους εαυτούς τους.]

    Με όλα τα παραπάνω, βεβαίως... διαφήμιση δε θα 'βγαινε.

    Μήπως τελικά το πρόβλημα (και δε μιλάμε πλέον για "έμμεσο" μήνυμα, αλλά για πραγματικότητα) είναι ότι συνηθίζεται, περισσότερο από ποτέ, να κάνουμε σχέσεις - status, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό / συναισθηματικό υπόβαθρο; Και βέβαια, αυτού του είδους οι σχέσεις, δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από ένα ελκυστικότατο... executive "πακέτο" (που αν προχωρήσει και σε γάμο, μας δίνει το σετάκι: επιτυχημένο ζεύγος, πανέμορφα παιδιά, βίλα με κήπο και πισίνα, luxury car, σκάφος κι ένας σκύλος να τρέχει στο γρασίδι!!!)
    Όμως αυτή, είναι πραγματικότητα των "ολίγων" που, τείνει να γίνει "όνειρο ζωής" για μεγάλο κομμάτι της σημερινής νεότερης και νεότατης γενιάς [παιδιά που -ξεφεύγω απ' το θέμα!- στα 30 ζουν -ή, θα ζουν- ακόμη στη "φωλιά" του πατρικού, έχουν κάνει σπουδές και θεωρούν, με την αποφοίτησή τους, ότι μια θέση manager τους περιμένει -στα λεφτά να τα βρουν, αλλιώς... θα πάνε αλλού!- και που βέβαια, το ίδιο και στις σχέσεις τους, θα πρέπει να βρουν το -αντίστοιχο- "κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν" άλλο τους μισό που θα είναι αποδεκτό και από τον οικογενειακό και φιλικό περίγυρο.]

    Η πραγματικότητα των πολλών, πάλι... δεν έχει κανένα στοιχείο lifestyle, είναι τόσο "βαρετή" για διαφημιστές / διαφημιζόμενους και για τα illustrated έντυπά τους. Έτσι, αναπαράγουν τα πρότυπα των "ολίγων" -με τελικούς αποδέκτες, δυστυχώς, τους "πολλούς".

    ΥΓ.1 Mediteranean lovers;! Είναι πια τόσο... θερμοί, όσο ένα ζεϊμπέκικο σε... pool bar!...
    ΥΓ.2 Αμάν, Elva, το ξεχείλωσα!!!

    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακή κάκιστη διαφήμιση.
    Και αυτή την εποχή ξέρεις η μόνη παρηγοριά στα κανάλια ήταν οι διαφημίσεις.

    Αλήθεια πόσο λες να στοιχίζει τη βραδιά αυτό το δωμάτιο;

    καλό σου απόγευμα Elva μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος δεν προσέχει την γυναίκα του να μην παραπονιέται όταν την προσέξει κάποιος άλλος...
    "Πάρε τηλέφωνο τον κερατά,
    καλλίτερα τώρα,παρά μετά",
    αρκεί για το τηλεφώνημα νάχει σύνδεση της εταιρίας που διαφημίζεται.
    Καλή μου φίλη Elva,ουδείς αναντικατάστατος,καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαίσια η διαφήμιση, μα δεν αντιστοιχεί ευτυχώς (θέλω να πιστεύω στην πραγματικότητα).. Κάτι που θα ήθελαν πολύ βέβαια οι εταιρείες.. Όλο και κάποιος ξενέρωτος τέτοιος τύπος θα υπάρχει, ευτυχώς δεν έχει βρεθεί στο δρόμο μου, γιατί θα έπερνε πόδι.. χιχιχιχ

    φιλια πολλά
    πάω βολτίτσα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλεσπέρα,
    Το σχόλιο και η ανάλυση της φίλης Dru. με καλύπτει απόλυτα. Το ενδιαφέρον (αποτολμώ μια επιτομή!) είναι πως, στη νοηματική ανάγνωση, το περιτύλιγμα πνίγει την ουσία. Κάθε στοιχείο "πολυτέλειας" κρύβει και μια έκπτωση στην ποιότητα της σχέσης. Τρομακτικό! Καλπάζουσα affluenza που είπε ο Oliver James;
    Πολλές ευχές για όμορφο Σ/Κ στο Βορρά.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν Κουμπάρα, τη διαφήμιση την έχω δει και έκανα παρόμοιες σκέψεις (ίσως όχι τόσο εκτενείς όσο οι δικές σου χαχα). Για την ακρίβεια απόρησα με το πώς γίνεται να θεωρείται διαφημιστικό εργαλείο η κατάντια των ανθρώπινων σχέσεων. Μπορεί να έχει μια δόση χιούμορ η διαφήμιση, αλλά μου φάνηκε...κατάντια.

    Φιλιά από Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μικρά εγωιστικά ανθρωπάκια καταδικασμένα αιώνια στην παιδική ηλικία όπου όλα περιστρέφονται γυρω από εσένα και με μοναδικό γνώμονα την προσωπική σου ευχαρίστηση. Αυτό θέλουν να μας κάνουν και σε πολλούς το έχουν καταφέρει ήδη. Η μπουγάδα στο μυαλό έχει πιάσει. Όμως οι υπόλοιποι απλά γελάμε με όλα αυτά. Οι σχέσεις θέλουν κόπο και πολλή προσπάθεια. Μόνο τότε αποδίδουν και δείχνουν την αξία τους. Το σίγουρο είναι ότι αν συνεχιζόταν η διαφήμιση, η κοπέλα το ίδιο βράδυ θα κοιμόταν με άλλον. Αν όχι, ας πρόσεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Elva χαιρεται απο την σεισμοκτυπημενη Αθηνα, εστιακο βαθος 10 χιλιομετρα, βοη και 2,7 ριχτερ, καλως τον δεχθηκαμε, αυτοκινητα λιγα και μια ζεστη νορμαλ 37 κελσιου.

    Απο το πολυ hot των Ελληνων εραστων δεν βρισκεις καναπε για καναπε στις καφετεριες.

    Ισως οι μεγαλυτεροι να τους ''τρεχουν'' τα σαλια, αλλα οι πιο νεες γεννιες, εχουν αλλους σχεδια, γυρω απο το ''σπορ''.

    Τα διαβαζω στα ιστολογια [νεων ανθρωπων], τα ''ζω'' με τα παιδια μου και τους φιλους τους, γυναικοπαρεες και ανδροπαρεες, βρηκαν πεδιο και παιζουν μπαλα οι διαφημηστικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημερα φιλη kariatida

    Ποιος ξερει σε τι ειδους ζευγαρι αναφερόταν πραγματικα η διαφήμιση; Μονο οι διαφημιστες γνωριζουν, αν δλδ γνωριζουν και αυτοι και αν παιρνουν τιποτε στα σοβαρα! :) Σιγουρα δε ειναι ευκολο να βγαλει κανεις συμπερασματα απο μια διαφημιση, αλλα ολο και καποια μηνυματα περνανε εστω και ετσι...Αν προσπαθουν καποια ζευγαρια να τα βρουν με τη ....βοήθεια της καθε ....Σαντορίνης, τοτε τι να πω; Μηπως πρεπει να διαφημιζουν τη Σαντορινη και οχι την ιντερνετική καρτα; :P
    Οσο για τους Έλληνες lovers, διαβασες τι λεει η Ντρουσιλα; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦιλεAsteroid

    Περαστικα και σ εσας! Χεχε! Καλα ουτε ....48 ώρες χωρίς Internet και μαλιστα στην ωραια Μυκονο;! Gotta be kidding! ;PP

    Με τις υγείες σας, indeed! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα καλη μου Ντρουσίλα

    Ποσο χαιρομαι που και αλλοι αναλυουν τα πραγματα παρα πολυ!....Δε πιστευω να σε θεωρουν και εσενα ..."δυσκολο" ατομο; Χεχε
    Και εγω έχω ένα θέμα με τις διαφημίσεις ;) που αλλες φορες τις βρισκω εξυπνες και αλλες απλα βαρετες! Αυτη μου φανηκε παντως οπως λεει και ο Μανος πιο κατω,...καταντια, ακομη και αν θελει κανεις να τη δει σαν μονο...αστεια!
    Εχεις πολυ δικιο στις παρατηρησεις σου και συμφωνω επισης οτι το ...lifestyle, που ομως πολλοι δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα και φτανουν να....δανειζονται για ενα σ/κ σε ...πεντάστερο, οπως λες, έχει οχι απλως...."μπουκώσει" τη ζωή καποιων, την εχει...καταστρεψει οικονομικα!
    Οι "επιφανειακες" σχεσεις τετοιου τυπου, ομως, που συχνα αναφερομαστε αρχιζουν φοβαμαι να γινονται ο κανονας και οχι η εξαιρεση....

    ΥΓ.1 Ωστε ετσι οι ...Mediteranean lovers? Η Kariatida ισως εχει διαφωνιες επ αυτου! ;)
    ΥΓ.2 Δε το ξεχείλωσες καθολου αφου ακολουθησες τη προτροπη μου "τα πολλά λόγια...δεν ειναι φτώχεια! :)

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Τσαλαπετεινε μας

    Χαιρομαι που συμφωνεις! Ουτε ξερω, ουτε με ενδιεφερει ποσο κοστιζει η διανυκτερευση σ ενα τετοιο δωμάτιο, που και για πολυτελειας που το πλασσαρουν,δεν ειναι και τοσο...
    cosy! ;) Ασε που η λαθος παρεα της διαφημισης χαλασε και ολο το lux...σκηνικο! ;)

    Καλό υπολοιπο...Κυριακης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλε Triton

    Μα τι ….intellectuelles ασματα ακουτε εκει στο Βελγιο! ;-)
    Εχεις πολυ δικιο, oμως φιλε μου ουδείς ....αναντικατάστατος! ;)

    Καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη μου φιλη Roadartist

    Κι εγω θέλω να πιστεύω οτι δεν αντιστοιχει στην πραγματικότητα κι ομως ξερω αρκετους και αρκετες που δεν τους πειραζει η αληθεια αρκει να ειναι σε πενταστερα δωματια!.. Μακρια απο ξενέρωτους τύπους αλλιως πολυ καλα θα εκανε να έπερνε πόδι οπως λες!

    Φιλια πολλά, ελπιζω να περασες ομορφα στη χθεσινη σου βολτίτσα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλε μου φιλε Prths

    Περιγραφεις τοσο ομορφα ακριβως αυτο που κι εγω αισθανομαι για το αχρηστο περιτύλιγμα και για τις περιττες "πολυτέλειες" που δεν εχουν καμμια σχεση με τις αληθινες σχέσεις.

    Να περνας επισης πολυ καλα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κουμπαρε μου Μανο

    Μα αν δεν ειχαμε παρομοιες αποψεις, πως στο καλο θα...συμπεθεριαζαμε; ;)
    H κατάντια των ανθρώπινων σχέσεων εγινε...διαφημιστικό εργαλείο και τι αλλο θα δουμε στο μελλον! Ναι και εγω δε μπορω να δω την αστεια της πλευρα επειδη τη θεωρω κι εγω....κατάντια!

    Φιλιά απ το δροσερο Βορρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλως τον Costa

    Θα συμφωνησω με τα παρακατω σου λογια:
    "Η μπουγάδα στο μυαλό έχει πιάσει. Όμως οι υπόλοιποι απλά γελάμε με όλα αυτά. Οι σχέσεις θέλουν κόπο και πολλή προσπάθεια. Μόνο τότε αποδίδουν και δείχνουν την αξία τους. "
    Αν συνεχιζόταν η διαφήμιση και η κοπέλα εμενε με τον τυπο αυτο, θα ηταν ισως αυτο που πιστευουμε για καποια ατομα χωρις περηφανεια και αυτοεκτιμηση και δυστυχως ειναι πολλα τετοια γυρω μας.... Μακρια απο εμας! :)

    Χαιρετισμους απο Σουηδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητε φιλε Δημητρη

    Δεν εμαθα τιποτα για το....σεισμο στην Αθηνα, οσο κι αν εψαξα τις εφημεριδες!(Mυστικο το εχουν;) ;)

    Εχεις δικιο για τις διαφορες μεταξυ νεων και μεγαλυτερων πανω στο... "σπορ"! ;)
    Oι νεοι εχουν συν τα αλλα και μεγαλυτερο αγχος για τη ζωη τους και το μελλον τους οποτε ισως δεν βλεπουν τα πραγματα οπως οι μεγαλυτεροι. λλες εποχες, αλλες ανησυχιες...τα ξερεις καλυτερα απο τα παιδια σου..και μαλλον διαφωνεις με τη φιλη Kariatida!:)

    Πολλους χαιρετισμους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΣΤΑΑΑΑΑ!!!
    (Για να μην μιλήσω για την διαφήμιση εν καιρώ Μουντιάλ, της μάνας που κάνει την τρελλή μπουγάδα των T-shirts του κανακάρη της που είναι βιδωμένος στην τιβί μετά του πατρός του.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Elva, φίλη μου, καλό μήνα! :)

    Συμφωνώ μαζί σου ότι οι επιφανειακές σχέσεις ίσως πλέον είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση και γι' αυτό τόνισα περί σχέσεων-status που είναι όλο και συνηθέστερες, σήμερα...

    Θαυμάσια η επισήμανση του Prths περί καλπάζουσας affluenza!

    Όσον αφορά τις τιμές των πεντάστερων στη Σαντορίνη... κάτι τέτοιο, σαν της διαφήμισης, από 600 έως 1750 ευρώ (αυτή την εποχή).
    ...Κι άλλος δεν έχει μαντήλι να κλάψει!...

    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος1.8.10

    Καλησπέρα Έλβα (καλοκαιρινή),

    Εντελώς ανόητη διαφήμιση! Από την πρώτη στιγμή που την είδα μου σηκώθηκε η τρίχα! Αλλά πρέπει να παραδεχτούμε,καλοφτιαγμένη, με χιουμοριστική διάθεση, ντυμένη με τις ομορφιές της Σαντορίνης εμμέσως πλην σαφώς περνάει το μνμ της..."Παναγιά μου, δυο μέρες μόνος μαζί της!!!!!! Θα κόψω τις φλέβες μου!"

    Και να συμφωνήσω και με τη Σοφία για την άλλη διαφήμιση του μουντιάλ...

    Φιλιά πολλά και καλο μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Sophia μου

    Αυτη που λες δεν την εχω δει, αλλιως θα ελεγα κατι και γι αυτην την.. "πετυχημενη" διαφημηση! ;) Που τις βρισκουν ομως; :)

    Καλο μηνα, φιλια απ το Βορρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα Ντρουσίλα

    Καλό μήνα και σε εσενα! :)
    Αν οι τιμες ειναι οντως αυτες που αναφερεις τοτε τι να πω; Μετα απορουν γιατι δεν εχουν τουρισμο στην Ελλαδα! Παντως θα ειχε ενδιαφερον να βλεπαμε το αντιθετο δλδ. μια γυναικα που να βαριοταν να περασει δυο βραδυα απομονωμενη στο νησι με τον συντροφο της, λογω ελλειψεως ...Ιnternet(!) για να πεισθουμε οτι ισως οι διαφημιστες κανουν απλα...πλακα! Τωρα απλως επιβεβαιωνει μαλλον τι πιστευουν πολλοι...διαφημιστες για τις σχεσεις τους! Χεχε

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλο μηνα φιλη Λένα

    Εντελώς ανόητη διαφήμιση, δε λες τιποτα, που ομως εξευτελιζει τις σχεσεις με το μηνυμα: "Ποιος ανδρας αντεχει, εστω και δυο μερες μονος, με μια γυναικα"; Κι εμενα ετσι μου φανηκε και μου την 'εδωσε' το ανδρο-σωβινιστικο μηνυματακι που υπαρχει κρυμμενο πισω απο τη βιτρινα της ωραιας κατα τ αλλα …Σαντορινης! Aπορω ποιος εξυπνος τη σκεφτηκε και αυτη! :)

    Βορεια φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλό μήνα Elva σε σένα και στην παρέα σου.Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση, ακούω όμως πολύ ραδιόφωνο.Θα έπρεπε να είναι κανείς σε κάποια γωνιά στο γραφείο και να με δει πως κάνω,
    μόλις ακούσω διαφήμιση.Φυσικά πιστεύω όχι άδικα.Οι διαφημίσεις είναι ολόκληρη επιστήμη.Τίποτα από ότι ακούγεται δεν είναι τυχαίο.Πρώτα σε πείθουν για πια πράγματα έχεις ανάγκη.
    Μας δημιουργούν ανάγκες και μετά μας λένε πως και που θα τις αποκτήσουμε.Κυρίως όμως προσπαθούν να μας πείσουν πόσο ηλίθιοι πρέπει να γίνουμε.Κατά κανόνα άντρας και γυναίκα δεν είναι ούτε άντρας ούτε γυναίκα, είναι κάτι ουδέτερο.Οι γυναίκες μιλούν σαν άντρες γκέϊ και οι άντρες σαν γυναίκες.Όταν δεν συμβαίνει αυτό, τότε οι γυναίκες είναι γατούλες ξανθιές και χαζές
    και οι άντρες εντελώς μαλάκες.Με λίγα λόγια δεν έχω ακούσει καμιά γυναίκα που να μου θυμίζει τις γυναίκες που έχω γνωρίσει σ΄ολόκληρο τον βίο μου και φυσικά και κανέναν άντρα σαν αυτούς που ξέρω.Για τα παιδιά δεν το συζητώ, πάντα είναι απαιτητικά και θρασύτατα.Αναρωτιέμαι ένα παιδάκι που ακούει τις διαφημίσεις αυτές, δεν θα επιχειρήσει να μιμηθεί τον τρόπο που ακούει τις διαφημίσεις; Επιστήμη ολόκληρη η διαφήμιση και μεις θύματά της.
    Καλά καλά μην βαράτε δεν εννοώ εμάς εννοώ την μάζα του κόσμου.
    Άντε και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Elva μου,

    έχω αρκετά χρόνια να πάω Σαντορίνη, οπότε έκανα μια μίνι-έρευνα στο διαδίκτυο και τη συνδύασα με μερικά τηλεφωνηματάκια σε φίλους - γνωστούς (έτσι, για να σιγουρευτώ!...)

    Black Bedlam,

    πράγματι είναι ολόκληρη επιστήμη, η διαφήμιση -είτε για τα έντυπα, είτε για την τηλεόραση! Μαρκετίστες, ψυχολόγοι, designers, "κειμενάδες" (sic) και βέβαια, "project managers" (για το συντονισμό των παραπάνω και μερικών ακόμα!)

    Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε κάθε σποτάκι αλλά και σε κάθε διαφήμιση σε περιοδικό ή εφημερίδα...

    Χρώματα, φωτισμός, πρόσωπα, χώρος - τόπος κλπ., όλα, με ανατριχιαστική λεπτομέρεια δουλεμένα.

    Και βέβαια, τίποτα δε μοιάζει όπως... στην "αληθινή ζωή"! Η γυναίκα ή ο άντρας της διπλανής πόρτας, μας είναι πρόσωπα τόσο οικεία, τόσο γνώριμα που, όπως αδιάφοροι μας είναι οι ίδιοι, άλλο τόσο κι η ζωή τους. (Άρα, δε θα παίρναμε π.χ. τον τάδε καφέ, επειδή είδαμε να τον αγοράζει ο γείτονας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημερα φιλη Black Bedlam

    Kαλό μήνα επισης! Πολυ καλα κανεις και δεν βλέπεις καθόλου τηλεόραση! Ουτε και εγω βλεπω ελλ.τηλεοραση, εδω που ειμαι, ετσι τη διαφημιση αυτη την ειδα διαβαζοντας εφημεριδα στο Ιντερνετ!
    Οι διαφημίσεις, οπως λες κι εσυ, είναι ολόκληρη επιστήμη κυριως επειδη δημιουργούν ανάγκες απο το τιποτα.
    Παντως ενα καλο κολπο που κανουν καποιοι γνωστοι μου στην Ελλαδα, οπου οι διαφημισεις ειναι πραγματικη...μαστιγα, ειναι να απομονωνουν το κουμπι του ηχου καθε φορα που παιζεται μια διαφημιση και να το ξαναπατουν οταν τελειωνουν οι διαφημισεις στη Τιβη!
    (Μη με ρωτησεις τι να κανεις τωρα και για το ...υπολοιπο προγραμμα, γιατι τελικα η καλυτερη λυση μαλλον ειναι να μη βλεπoυμε καθολου Τιβη!) ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημερα Ντρουσίλα

    Απλα να πω οτι διαβαζοντας αυτα που εγραψες στη φιλη BB θυμηθηκα ενα τραγουδι των Stone Temple Pilots (Meatplow) που λεει μεταξυ αλλων και τα εξης για τη Τιβη:

    'They got these pictures of everything
    To break us down, yeah to break me down
    They make us hate and we make it bleed''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλε μας Σελιτσανε

    Πως συμφωνουμε παντα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλησπερα Ελβα..
    ενταξει,δεν ειναι κακο να εχεις ανεσεις ακομα κ στις διακοπεςακομα κ αν δεν εχει το δωματιο ιντερνετ,θα μπορουσαν να εχουν ιντερνετ στο κινητο :P

    οντως οι σχεσεις ειναι διαφορετικες απο οτι στο παρελθον,αυτα τα μικρα πραγματακια δειχνουν πολλα αλλα...τι ειναι οπως στο παρελθον?σχεδον τιποτα..

    ολα καλα ειναι λοιπον..κ το διημερακι κ το 15λεπτακι ιντερνετ..ολα μπορουν να συνυπάρξουν αρμονικα..

    καλο μηνα να εχεις κ καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Laplace

    Οπαδος, βλεπω, των ανεσεων σε διακοπες!! ;)

    Δε ξερω αν οι σχεσεις αλλαξαν, φιλε Laplace, εγω νομιζω οτι ειναι ιδιες,απλα απαιτησεις πολλων εχουν αλλαξει και εκει ειναι το 'προβλημα', πιστευω.

    Καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η αλήθεια είναι οτι και εγω οταν είδα τη διαφήμιση είπα "τι τσόγλανος Θεέ μου!". Παρόλα αυτά και στις διακοπές μου, μετα την τεταρτη ημέρα άρχισα να έχω συμπτώματα στέρησης μακριά απο το ιντερνετ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)