21.9.10

Σχέσεις για.."καουμπόηδες",[κλπ..φούμαρα!]


Εκανα το λαθος και διαβασα ενα ακομη αρθρο απο ενα εντυπο που αρχιζει να με εκνευριζει ολο και πιο πολυ, τελευταια, με το γνωστο αφοριστικο στυλακι που εχουν καποιοι αρθογραφοι, λες και ειναι..αυθεντιες επι παντος επιστητου, ενω η αληθεια ειναι οτι ειναι κυριως ατομα με συντηρητικες ιδεες και πιστευουν οτι και οι αλλοι (πρεπει να) σκεφτονται ετσι!! 
Τι λεω τωρα, η μιση Ελλαδα καπως ετσι ειναι, (και ισως ετσι εξηγειται οτι παμε ετσι που παμε...)

Επειδη δηλαδη καποιος ετυχε να βρει το..."νοημα της ζωης" με το που εκανε  εκει μια..."σχεση ετων", πρεπει να προσπαθει να πεισει και ολους τους υπολοιπους, που δεν ειναι στην ιδια κατηγορια, οτι "σκορπιζονται.....καουμποικα", οπως λεει; 
Και καλα, εσυ, φιλε, ετυχε και εζησες..."μιζερα και φριχτα", μονος, οπως λες, καποιοι ομως απο εμας, μια χαρα περναγαμε και μονοι μας, οπως μια χαρα περναμε και με παρεα! Δεν ειναι ολα ιδια για ολους και γιατι θα επρεπε, αλλωστε;

Ειναι πολυ ωραιο να ξερεις οτι εισαι υπολογος μονο στον εαυτο σου και αν και για μενα περασαν αυτες οι εποχες, τις θυμαμαι παντα και τις νοσταλγω, (ειδικα οταν νιωθω οτι εχω φθασει στα ορια μου απο την..καθημερινη ρουτινα!), ομως δεν θα αφοριζα καποιες εποχες τοσο ευκολα!
Τα παντα, πιστευω, ειναι εμπειριες στη ζωη και το να λεει κανεις οτι oσοι ειναι χωρις σχεση "δεν αξιζουν τιποτα", ειναι σαν να λεει οτι δεν αξιζει η ζωη χωρις να εχεις...δικο σου αυτοκινητο!! Συγκρινει δηλαδη κανεις ασχετα πραγματα και εκει ειναι το θεμα.
Οι Γαλλοι παντως λενε και το εξης: Des goûts et des couleurs, on ne discute pas." (Περι γουστων και χρωματων δε θα επρεπε να διαφωνει κανεις...) Ολες οι εμπειριες ειναι χρησιμες, επειδη λογικα κατι μενει για οσους διαθετουν μυαλο (και οχι...αχυρα!)

Ετσι, βρισκω, τουλαχιστον επιφανειακο το να αφοριζει κανεις τον τροπο ζωης των αλλων, επειδη καποιος βλεπει τα πραγματα ετσι, σε μια χρονικη στιγμη t, που λεγαμε και στο Λυκειο.
Ουτε ειναι αναγκαστικα ...loser, οπως ειπε ο αρθρογραφος, oποιος ειναι χωρις σχεση και παει μονος σ ενα μπαρ για ν ακουσει μουσικη, να συναντησει φιλους, να ηρεμησει τελοσπαντων πινοντας ενα ποτο, (ή οτιδηποτε αλλο κανει κανεις σε ενα μπαρ...)
Tι ειδους λογικη ειναι αυτη, οπως επισης δεν μπορω να δεχθω την παρακατω φραση που διαβασα στο ιδιο κειμενο:

"Τώρα είμαι σίγουρος: εάν δεν δίνεις αναφορά κάπου, εάν δεν μοιράζεσαι τις χαρές και τις λύπες, είσαι μισή μερίδα άνθρωπος" [!!]

Φυσικα υπαρχουν πολλοι και πολλες που τρεμουν στην ιδεα του να πανε μονοι σ ενα μπαρ, ή σε διακοπες....Η συντελεια του κοσμου, για αυτους, αλλα δεν με αφορα...Καποιοι ειναι ετσι, καποιοι αλλιως....Πρεπει να ειμαστε ολοι σαν τον κυριο..Σταθη, δηλαδη; Εχω ταξιδεψει και μονη μου και με παρεα και μια χαρα περασα και στις δυο περιπτωσεις, για διαφορετικους λογους.


Παντως, αυτο που ποτε δε θα ανεχομουν ειναι εναν τυπο, που θα μου την "εδινε" με τον κακως εννοουμενο & κομπλεξικο..υπερπροστατευτισμο, που oρισμενοι ανδρες τυχαινει να εχουν απεναντι σε γυναικες που τις θεωρουν, ντε και καλα "κτηματα" τους, επειδη τυχαινει ειναι "για ενα διαστημα μαζι"..Iσως μαλιστα λογω του χαρακτηρα τους, η σχεση να ειναι ...."για ενα πολυ μικρο διαστημα"!    :)

Υπο αυτες τις συνθηκες, καλυτερα μονη & ελευθερη.... καουμπόïσα!
You bet ! 

28 σχόλια:

  1. ELVA!

    Ti vrikes omws na diavaseis ki esy? :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bottler

    Πως φαινεται οτι δεν εχεις καλη γνωμη,δια το...εντυπον! χεχε

    That makes two of us ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21.9.10

    Καλησπέρα Έλβα μου :))
    Και γω δε θυμάμαι και πολλά από την εργένικη ζωή μου (την ποια;;;) όντας μια ζωή με το "αγόρι μου", αλλά φαντάζομαι αν ζούσα περισσότερα χρόνια μόνη δε θα με χαλούσε κι όλας :-Ρ

    Είναι πολλές οι φορές που μέσα στη τρέλλα της καθημερινότητας, με τις ευθύνες, το τρέξιμο, τα σχολεία, τα φροντηστήρια, τα γήπεδα...α! ναι και τη δουλειά! που αναζητώ την μοναξιά και μακαρίζω αυτούς που είναι "μπακούρια".
    Αλλά δε παραπονιέμαι...επιλογή μου και δε μου την επέβαλε κανείς. Όπως και να 'χει "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα" για τον κ.Στάθη...δε θα εξέφραζα ποτέ τέτοια δασκαλίστικη άποψη πουθενά και σε κανέναν. Πολύ περισσότερο on-line.
    Του εύχομαι, δε, ολόψυχα άλλα τόσα και τόσα χρόνια ευτυχισμένος. :)


    πι ες
    Συγνώμη αν χάθηκα τον τελευταίο καιρό. Τα είπα και στο φίλο Celin, βρίσκομαι σε φάση οργάνωσης (σχολικής)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλη Λενα

    Καλησπέρα! Θεωρω οτι ειναι πολυ ανωριμο και..δασκαλιστικο, ειδικα μαλιστα, οπως ειπες κι εσυ,οταν γινεται και..διαδικτυακα το να αφοριζει/να εξαιρει κανεις φασεις της ζωης του,επειδη τοτε ειχε/ δεν ειχε ...σχεση!! Σαν να προκειται να βγαλουμε κανενα συμπερασμα απο την εμπειρια αλλων...

    Οι επιλογες μας,εφ οσον ειναι δικες μας(δεν μας επιβληθηκαν),
    ειναι αυτες που ειναι και oπως να το κανουμε δεν υπαρχουν..
    ''συνταγες για ολους'', πραγμα που αλλωστε θα ηταν πολυ βαρετο!!

    Ορισμενοι φαινεται ομως οτι εχουν αναγκη να...αυτοπαινευονται και διαδικτυακα!

    Υ.Γ Μη ζητας συγγνώμη,Λενα μου :) Ολοι εχουμε τις δουλειες μας..
    Καλη..σχολική αρχη,ευχομαι!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατά την γνώμη μου,το θέμα είναι να περνάς καλά και συμβουλές και προτάσεις σ'αυτό δεν έχουν θέση.Άσε που για να σου ταιριάξει και ταυτόγχρονα να ταιριάξεις και σύ στον άλλον είναι λαχείο!Όσοι το νιώθουν έτσι, ας το κρατάν για τον εαυτό τους,άλλωστε η ευτυχία δεν είναι ούτε μαγκιά ούτε εμπειρία.Άμα θέλει η ζωή να σου κάνει πλάκα, στην κάνει ακόμα κι αν είσαι στον κήπο της Εδέμ!
    Τελειώνοντας θα πώ για τον κ.Στάθη:"μηδένα προ του τέλους μακάριζε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλβα μου καλησπέρα... Με βρίσκεις τόσο σύμφωνο με ότι γράφεις για το θέμα αυτό.
    Προσωπικά είμαι ζευγαρωμένος εδώ και πολλά χρόνια, αλλά κάποτε δεν ήμουν, επίσης, για πολλά χρόνια. Έχω μάθει να λέω σε ό,τι με αφορά: "Δεν μπορώ να ζω μονάχος. Αλλά καλύτερα μονάχος παρά συμφοριασμένος"...

    Ποσοι, μα πόσοι πολλοί, στην πραγματικότητα, θαρρούν πως είναι μαζί με κάποιον άλλον, ενώ διάγουν "βίον μονήρη" και καταθλιπτικό. Ας είναι καλά ο Μπέργκμαν και πριν από αυτόν ο Ίψεν που ...εκλαϊκευσαν τα θέματα αυτά.

    Η δύναμη και η χαρά που αποζητούμε από το ταίρι μας, προϋποθέτουν τη δύναμη και τη χαρά που μπορούμε να του προσφέρουμε. Αν δεν υπάρχει αντίκρυσμα ή υπάρχει γκρίνια για το αντίγύρισμα, μπορώ μια χαρά και μόνος/μόνη μου, θαρρώ...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Ελβα, και μαζί και μόνοι καλό είναι να προσπαθούμε να είμαστε ολοκληρωμένοι.

    Στην περίπτωσή μας, το κακό είναι ότι δεν σταματήσαμε ποτέ να δίνουμε αναφορές. Εσχάτως και εις άπταιστον αγγλικήν, αναφερόμαστε στο ΔΝΤ. "Σύντροφο" που μας τον φόρτωσαν με προξενιό. Αντε τώρα να προκόψεις κι εσύ και η σχέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Elva καλησπερα, ο Τσαγκαρουσιανος ειναι ''αυθεντια'', παλια εβγαζε ενα περιοδικο στο στυλ του ΚΛΙΚ, εκει να δεις τι ''συναγωνισμο'' ειχανε με τον Κωστοπουλο, ποιος θα γραψει την μεγαλυτερη.........του Πετραν ''πουλαγε'' φυλλα, ητανε η εποχη της απολυτης ''αυθεντιας'', ο Σταθης ομως δεν εχει παρει χαμπαρι οτι οι εποχες με τις ''αυθεντιες'' περασαν...

    Για το μονος η διπλος, τι να πω θα γινω, ''αυθεντια'', αυτα τα ''κολπα'' δεν εχουν ουτε συνταγες, ουτε μπαινουν σε ζυγαριες, οποτε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον κο Τσαγκαρουσιάνο ουδέποτε συμπάθησα και με ενοχλεί το σνομπ ύφος του και το δήθεν εστέτ στιλάκι του.Εδώ όμως νομίζω ότι τον αδικείτε.Κι ο θεός ξέρει πόσο μου κοστίζει να τον υπερασπίζομαι.Αλλά νομίζω ότι το μόνο που κάνει είναι να αναλύει μακροσκελώς τον στίχο του Γ.Ιωάννου:"Ζωή που δε μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη".Δεν τα βάζει με φάσεις ζωής ανθρώπων αλλά με τους από ιδεολογία εργένηδες.Βέβαια ο τρόπος ποτ τα γράφει είναι το επιεικέστερο εκνευριστικός και δεν σας κατηγορώ που σας ήρθε αναγούλα.Σ'αυτό εξάλλου ο κος Στάθης είναι αξεπέραστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ελβα,

    Μισή μεριδα και losers ειμαστε οταν δεν εχουμε ζωή, οταν δεν ειμαστε ευχαριστημένοι με αυτήν και όχι οταν ειμαστε εργένηδες.

    Εζησα πολλα χρόνια με εναν ανδρα και κατεληξα να νιωθω πιο μόνη απο μόνη.
    Ενω εχω υπαρξει με καποιον αλλον για μικρο διαστημα και ημουν υπερπληρης.

    Συνταγές δεν υπαρχουν;)
    Σημασία εχει να ειμαστε καλά με την οποια επιλογη ζωης εχουμε κανει.

    Το αρθρο προσεγγιζει πολυ επιφανειακα το θεμα και υπερτονιζει την αρνητικη πλευρα της εργενικης ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Triton μας

    Καλησπέρα στην εδρα της..ΕΕ!;) Και κατά τη..δικη μου γνώμη,φιλε Τriton,oυτε συμβουλές,ουτε..και προτάσεις μπορει να δινει σε αλλους για τετοια θεματα!
    Θα συμφωνησω 100% με το οτι η ευτυχία δεν είναι ούτε μαγκιά ούτε εμπειρία, γι αυτο καλυτερα να μη λεει κανεις πολλα λογια σε τετοιες περιπτωσεις...

    Υ.Γ Πολυ, δε, μου αρεσε και το.. "μηδένα προ του τέλους μακάριζε" για τον κ. Σταθη! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα ΑΕΡΙΚΟ

    Ειναι μεγαλη αληθεια αυτο που λες οτι πολλοί, παρα πολλοι, πιστευουν πως είναι μαζί με κάποιον άλλον, ενώ διάγουν "βίον μονήρη και καταθλιπτικό"....

    Επισης μου αρεσει που ανεφερθηκες και στον Μπέργκμαν,οπως και στον Ίψεν, οι οποιοι χειριστηκαν εξαιρετικα τα θεματα των σχεσεων, κατι ομως που σημερα δυστυχως δε βλεπουμε το ιδιο συχνα, μεσα απο τις τεχνες, εννοω...(Αν ομως δεν μιλαμε για Tεχνες, βλεπουμε τι γραφεται και τραβαμε τα μαλλια μας) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Swell

    Καλησπέρα! Πως αρεσει σε καποιους να δίνουν αναφορές, oμως! Τους εχει μεινει η συνηθεια απο παλιοτερες εποχες, φαινεται..
    Το (κακασχημο) ΔΝΤ μας το φόρτωσαν με ..προξενιό, ετσι ειναι! ;(
    Δε λεγεται, βεβαια, αυτο...σχέση,
    αλλα..εξαναγκασμος,για να μη το πουμε καπως αλλιως και μας....
    κοψουν! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε Δημητρη

    Καλησπερα! Ετσι ειναι οταν μιλαμε για..''αυθεντιες'', κλπ. Οπως λες, ομως, οι εποχες με τις ''αυθεντιες'' περασαν και καλα ειναι να το καταλαβουν και αυτοι οι οποιοι προσφερουν ''συνταγες επιτυχιας'' στον κοσμο, ενω αυτο που χρειαζεται ειδικα σημερα ειναι λιγοτερα λογια και περισσοτερη ουσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σελιτσάνε

    Ακριβως, το σνομπ ύφος και το δήθεν εστέτ στιλάκι ειναι αυτα που με ενοχλησαν κι εμενα στον εν λογω κυριο. Οσο για τον στίχο του Γ.Ιωάννου: "Ζωή που δε μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη", ποιος θα ειχε αντιρρηση αν ακουγαμε μια τετοιου ειδους αναλυση, ωστε να μη χρειαστει να γινει.. εκνευριστικός με το κειμενο του και να ασχοληθουμε με την ευτυχια της ζωης του και τη...δυστυχια των απανταχου εργενηδων!..

    Η μηπως δεν ειναι παντα ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου φιλη nefeli

    Σωστα, αντι να βλεπει κανεις τη ποιοτητα των σχεσεων επικεντρωνεται το αρθρο αυτο στην υπαρξη τους και μονο.
    Θα συμφωνησω λοιπον οτι το πιο σημαντικο ειναι να ειμαστε καλα με τις επιλογες μας και ας μη βιαζομαστε να κριτικαρουμε αλλους που ειτε δεν καταλαβαινουμε το στυλ ζωης τους, ειτε εχουμε προβλημα, κομπλεξ με το πως αλλοι επιλεγουν να ζουν...Πολλες φορες το να ειναι κανεις μονος ειναι πολυ πιο ουσιαστικο οπως ειπαν και αλλοι φιλοι πιο πανω, απο το να εχει κανεις μια σχεση που δεν πληρει, αλλα μονο υπαρχει απο συνηθεια...η και λογω βολεματος σ αυτη. Ακριβως επειδη το αρθρο προσεγγιζει το θεμα πολυ επιφανειακα ειπα να γραψω κατι πανω στο θεμα αυτο.

    Καλο σου βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κουμπάρα μου,
    βρήκες κ συ να διαβάσεις αρθρογράφο... Το συγκεκριμένο έντυπο άλλωστε φημίζεται για το σνομπ υφάκι του (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O Tσαγκαρουσιανος λεει αυτες τις μπουρδες;κριμα γιατι κ εγω τον διαβαζα,απο τον αλλον τον αχωνευτο της athens voice,νομιζω οτι τα ελεγε καλυτερα.
    Τελοσπαντων,αυτο που εχω να πω φιλη ελβα ειναι οτι εχω περασει 2 ολοκληρα χρονια (2003-2005) χωρις καμια γυναικα διπλα μου.Μεταξυ 25 κ 27 δηλαδη.
    Απο επιλογη περισσοτερο.
    Εκει εφαγα τα μουτρα μου,προσγειωθηκα,εμαθα να τιθασσευω τον εγωισμο μου,εφτασα στα υψιστα ορια της απελπισιας ...!κ τελικα θεωρω οτι αυτο το διαστημα με εκανε καλυτερο συντροφο για καποια γυναικα.
    Αυτο που θελω να τονισω εδω ειναι τη σπουδαιοτητα κ το απαραιτητο της μοναξιας.
    Νομιζω οτι η μοναξια μπορει να σε κανει καλυτερο ανθρωπο κ να σου διδαξει πολλα.Ενω πολλες φορες,τον χειροτερο εαυτο μας τον βγαζουμε παρουσια καποιου διπλα μας.
    Δε μπορω να ισχυριστω φυσικα οτι αυτη τη στιγμη ειμαι η καλυτερη εκδοχη του εαυτου μου.
    Αντιθετως,οι μαλακισμενες μου πλευρες παντοτε θα υπαρχουν!
    Αλλα,οσο περναν τα χρονια,η ενταση χαμηλωνει,η μαλακια στον εγκεφαλο μειωνεται κ μαθαινεις οτι ο εαυτος σου δεν ειναι το κεντρο του συμπαντος.

    Παντως ειναι ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ να εισαι σε μια σχεση που ξεφτιζει αλλα δεν εχεις τη δυναμη να τη τελειωσεις,
    παρα να εισαι μονος σου.
    Οταν ειμαι μονος,η μιζερια ειναι λιγοτερο οδυνηρη.Οταν εχω συντροφια,ειμαι αναγκασμενος να προσπαθω παντα να βελτιωνομαι για να ικανοποιω εκεινη που ειναι διπλα μου.Γιατι δε μου αρεσει ο εφησυχασμος σε μια σχεση.
    Αλλα κ παλι,η πολλη προσπαθεια για βελτιωση,ωρες ωρες με κουραζει!!!!

    Αν σκεφτω τις καλυτερες στιγμες της ζωης μου παντως,ειναι μοιρασμενες,μισες με φιλους η μονο με τη παρτη μου να αραζω,
    κ οι αλλες μισες με καποια διπλα μου.
    whatever that works,που λεει κ ο Γουντυ Αλεν
    Εμενα κ οι 2 καταστασεις μου αρεσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συμφωνω με οσα λες, ακομα κι αν εχω σχεση...
    Το παληκαρι που εγραψε το αρθρο, μαλλον δεν εχει ακουσει ποτε ιστοριες που καποιοι ειναι μαζι για 20 χρονια και παραπανω, και ενας απο τους δυο συντροφους πεθαινει, απο ατυχημα ή αρωστια, και αντε ο αλλος στα 50 ή στα 60 που εμεινε πισω να ξαναρχισει μια καινουργια ιστορια...
    Απο περιεργεια θα ηθελα να μαθω την ηλικια του αρθογραφου, και να του ευχηθω να MHN του συμβει αυτο που ανεφερα παραπανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πες τα χρυσόστομη!!
    Εάν κάποιος δεν έχει σχέση, είναι μισή μερίδα άνθρωπος??? Γιατί, δεν μπορώ να μοιραστώ τις χαρές και τις λύπες μου με τον εαυτό μου, με το παιδί μου, με την οικογένειά μου, ή με τις φίλες μου και τους φίλους μου? Πρέπει να έχω κάποιον να δίνω αναφορά??? Εκλιπαρώ τη συγνώμη σας, που έλεγε και ο Αστερίξ. Εάν έχεις λοιπόν σχέση και πεθάνει ο σύντροφός σου τι γίνεται? Αμάν!! Επίσης, εάν έχεις σχέση και δεν είσαι ευτυχισμένη(ος) πρέπει να παραμείνεις γιατί? Αχ, ναι, ξέρω...επειδή αυτός που έγραψε το άρθρο είναι σίγουρα από τα άτομα που δεν μπορούν να μείνουν μόνοι ούτε λεπτό. Κακομοίρη, εξαρτώμενε άντρα! Είσαι να σε κλαίνε οι ρέγγες εάν δεν μπορείς να ζήσεις μόνος σου. Σκέψου μόνο αυτό: γεννιόμαστε μόνοι και πεθαίνουμε μόνοι...
    Για μένα προσωπικά, χίλιες φορές μόνη μου παρά με κάποιον με τον οποίον δεν είμαι ευτυχισμένη. Μάλιστα δίνω αυτή τη συμβουλή σε όλες τις φίλες μου που παραμένουν σε δυστυχισμένους γάμους, διότι η ζωή είναι μικρή και δεν πρέπει να τη χαραμίζουμε επειδή ντε και καλά η κοινωνία λέει πως πρέπει να είμαστε ζευγαρωμένοι, ούτε επειδή φοβόμαστε να μείνουμε μόνοι/μόνες μας. Ο φόβος, καθώς και η εξάρτηση από άλλα άτομα είναι ΠΟΛΥ χειρότερα από τη μοναξιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα,Μανο,"επιλεκτικε"
    κουμπαρε μου :)

    Ευκολο ειναι να βρεις σημερα αρθρογράφο, που να μην εχει το γνωστο σνομπ και αφοριστικο στυλακι,..(εκτος λιγων φωτεινων εξαιρεσεων, που δεν ασχολουνται παντως με τετοια ζητηματα και πολυ καλα κανουν!).
    Οσοι ομως ασχολουνται "επι παντος επιστητου" το εχουν το...σνομπ υφακι τους που λες κι εσυ, κουμπαρε....

    Φιλια στην ηλιολουστη Κρητη! :) Eδω,..χειμωνιασαμε ηδη! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιλε μουcelin,

    Πολυ εκτιμω που ησουν τοσο ειλικρινης και δεν μιμεισαι τα "κλασσικα προτυπα" (ανδρων, αλλα και γυναικων) που ουτε αποκαλυπτουν, ουτε παραδεχονται οτι πολλες φορες το να ειναι κανεις χωρις σχεση, απο επιλογη, προσγειωνει τον χαρακτηρα, κανει καλο στον εγωισμο και τελικα ενα τετοιο διαστημα χρειαζεται για να κανει καποιον/καποια, καλυτερο συντροφο.

    Και εγω πιστευω οτι συχνα το να μενει κανεις μονος/ η, για ενα διαστημα, "διδασκει" πολλα και κυριως αυτο που λες κι εσυ, συνειδητοποιουμε δλδ. οτι ο εαυτος μας δεν ειναι το κεντρο του συμπαντος…
    Για μενα ο συμβιβασμος, που δυστυχως παρατηρειται και σε νεα ζευγαρια, ειναι το χειροτερο πραγμα, γι αυτο ειναι πολυ πιο ειλικρινες να ειναι κανεις μονος, απο το να εχει μια τετοια σχεση....

    Οι ισορροπημενοι ανθρωποι που εχουν ζησει και τις δυο καταστασεις και εχουν διδαχθει και απο τις δυο, συνηθως δεν εχουν προβλημα και μονοι, αλλα και με σχεση!..
    Οσοι ομως παραμενουν "απαιδευτοι" (and full of complexes) δεν τα καταφερνουν εξ ισου καλα!

    Kαλη σου μερα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλε Ephemeron

    Καλημερα!
    Το θεμα ειναι οτι καποιοι μιλουν αφοριστικα σαν να μην ζουνε στην ιδια πραγματικοτητα με εμας, τους... κοινους θνητους! Λιγη ενασχοληση με τη πραγματικοτητα θα εκανε καλο πιστευω...εκτος και αν τα γραφουν επιτηδες μονο και μονο για να προκαλουν!
    Μηπως oμως εχει σημασια η ηλικια, οταν καποιοι γραφουν σαν να βρισκονται...σε αλλη διασταση και να μην τους αγγιζει κανενα προβλημα;

    Οταν..προσγειωθουν,τα ξαναλεμε..
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλως ηρθες Mary

    Αυτο που πραγματικα δεν καταλαβαινω ειναι την αναγκη καποιων να προκαλουν με αυτο τον τροπο ειδικα σε θεματα....που δεν χωρουν συνταγες!

    Εχεις ομως απολυτο δικιο σε οσα λες και λογικο ειναι να.. αγανακτεις και εσυ με οσα γραφει ο αρθρογραφος της Lifo. Ειναι προς τιμην οσων γυναικων και ανδρων πιστευουν οτι καλυτερα χίλιες φορές μόνος/η, παρά με κάποιο ατομο που θα επρεπε να συμβιβαστουν.
    Επισης εχεις δικιο οταν λες οτι ο φόβος και η εξάρτηση από αλλους είναι ΠΟΛΥ χειρότερα από τη μοναξιά και αυτο ισχυει, ξερεις και σε αλλους τομεις, (πολιτικη για παραδειγμα,) οσο κι αν ακουγεται λιγο παραξενο…..

    Καλη σου μερα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Elva,

    Κάποιες εβδομάδες πριν, είχες δημοσίευση για το θέμα των "δήθεν" σχέσεων, εξ' αφορμής του διαφημιστικού της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.

    Αναρωτιέμαι αν ο κύριος Ξερόλας, είναι υπέρ μιας σχέσης σαν εκείνη, του διαφημιστικού... προκειμένου να μην χαρακτηριστεί loser και... μισή μερίδα!

    Ακούω ανθρώπους που λένε πως, δεν αντέχουν να μην έχουν σχέση, τους φαίνεται αδιανόητο... και μετά απ' αυτό, αρχίζουν να εξιστορούν... τι τραβάνε στη σχέση τους!

    Από πολύ νεαρή ηλικία, ήμουν υπέρ του να "κλείνω" / τελειώνω μια σχέση, πριν "καταντήσει". Αυτό βέβαια, εκείνες τις εποχές ήταν κάπως αιρετικό (για να μη γράψω το πώς -και πόσο- είχα κακοχαρακτηριστεί).
    Μπορούσα να "πειραματιστώ" (όχι χρησιμοποιώντας, βέβαια, κάποιον!... απλά, "δοκιμάζοντας" εάν θα μπορούσα να είμαι μαζί με το συγκεκριμένο άτομο).
    Άλλο τόσο, μπορούσα να "κατεβάζω κουρτίνες" όταν δεν υπήρχε τίποτα ενδιαφέρον (και σε αυτό είχα κακοχαρακτηριστεί!)

    Από μια ηλικία και μετά και, το 'χω γράψει ξανά, δυο διαζύγια και κάποιες σχέσεις που κράτησαν αρκετά, ποσώς με ενδιέφερε αν είχα ή όχι σύντροφο. Πέρασα διάφορα στάδια ("μπούχτισα" αλλά και "στέγνωσα") και όταν επήλθε ισορροπία, συνειδητοποίησα ότι είχα μια γεμάτη ζωή.
    Ο νυν σύντροφός μου, απλά... "προέκυψε"! Δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα μπορούσα να συμβιώσω με κάποιον άνθρωπο (δεν είμαι και ο ευκολότερος χαρακτήρας! Χεχε!), περνούσα πολύ καλά με το παιδί, κάποιους φίλους, κάποιες σύντομες σχέσεις.
    Ζούμε μαζί, δουλεύουμε μαζί, σε πολλά σκεφτόμαστε το ίδιο, έχουμε όμως και πολλές διαφορές που ωστόσο, με κάποιο τρόπο, κάνουν πιο ενδιαφέρουσα τη σχέση και τη συμβίωση.
    Όπως έγραψα όμως, "έτυχε"! Κανένας από τους δυο μας δεν "ψαχνόταν" -βρεθήκαμε, "κολλήσαμε" κι όλα ήρθαν μόνα τους!

    Θέμα χαρακτήρα αλλά κυρίως ωρίμανσης (μέσω καταστάσεων και όχι απαραίτητα λόγω ηλικίας) νομίζω ότι είναι τελικά το πώς λειτουργεί καθένας μας μέσα στη σχέση του ή, άνευ σχέσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλη μου Ντρουσίλα

    Και εγω ετσι συχνα αναρωτιέμαι αν καποιοι που τοσο ευκολα αφοριζουν αλλους, εχουν τετοιες σχέσεις σαν εκείνη του διαφημιστικού...για να μην χαρακτηριστουν losers! ;(

    Aπ οσα διαβασα, πρεπει να πω οτι oσα γραφεις με βρισκουν συμφωνη και ειναι προς τιμην σου οι επιλογες σου.

    Πιστευω κι εγω οτι ειναι θεμα χαρακτήρα οπως και ωρίμανσης το πώς λειτουργεί καθένας στη ζωη του, ειτε εχει σχεση, ειτε επιλεγει να ειναι μονος,η.

    Σεβαστα και τα δυο, παντως, αρκει να εχουμε το γνώθι σαυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ανάγκη προσωπικής προβολής των γραφόντων/ουσών, συχνά τους ωθεί στο να γράφουν/λένε μαλακίες και να κανοναρχούν, νομίζοντας ότι ανακάλυψαν τον ήλιο, επειδή απέκτησαν μιά εμπειρία που την είχαν τρισεκατομμύρια άνθρωποι από το Big bang κι εδώ... Συγχωρητέοι γιατί απλώς διαλέγουν ένα γελοίο τρόπο προβολής, ενώ εμείς, οι B loggers, βρήκαμε να προβληθούμε μέσα από τα blogs μας... :-) 'Η μήπως δεν το κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου Εpicure

    Και βεβαια προβαλλομαστε, αλλα ελπιζω να μη θεωρεις τη...προβολη που κανει καποιος σε ενα μικρο blog ιδια και ισης σημασιας,οπως αυτη σ ενα μεγαλο blog,/ εντυπο/ αλλο μεσο προβολης!
    Δεν ειναι ολα ιδια, γι αυτο ας μη προσπαθουμε να τα εξομοιωσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)