4.5.11

Η ''μαγκιά'' & το ντυσιμο των.."απολιτίκ" απόψεων!

 
Κ. Εμενα πως να το κανουμε, δεν μ ενδιαφερει η πολιτικη, ουτε μ αρεσουν τα συνθηματα: "Oλοι παμε απεργια", ε οχι ρε φιλε μου δεν ειμαι...προβατο εγω! Η το αλλο που ακουσα προχθες: "Εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά, και χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνά". Μια χαρα γυρνανε σημερα τα ...γραναζια παντου, ασχετα πως τα καταφεραμε εμεις, στην Ελλαδα...

Δ. Ειναι που δεν σε ενδιαφερει η ...πολιτικη, ρε Κωστα!

K. Εγω σου λεω οτι ειναι και μαγκια να μην εισαι πολιτικοποιημενος σημερα! Ετσι εχεις πολυ περισσοτερες πιθανοτητες και για δουλεια και σε παρεες και στις γκομενες! Εξ αλλου δες και τους καλλιτεχνες...Ποιοι πουλανε, σημερα, ρε Δημο; Αυτοι που γυρνανε σαν αξυριστοι ...Κουκουεδες με τζην, αθλητικο παπουτσι και βγαινουν και να τραγουδησουν, αν εισαι στο θεο σου δλδ, κατι παλια του Θεοδωρακη, ή οι αλλοι που εχουν πιασει το ..νοημα των καιρων;

Αμα δε βαλει ο αλλος το κοστουμακι του, τη γραβατουλα του για να βγει στο κοινο, δε λεει ρε Δημο! Στην Ελλαδα, ζουμε, που πας;  Αλλιως δε σε παιρνει κανεις στα σοβαρα! Θα σε δουν, θα σε μετρησουν και τελικα θα σε καταταξουν στη κατηγορια  "Λετσος"! 

Στα καναλια, που τα βριζουμε, δες τους πως ντυνονται στη ...τριχα, για ποιο λογο λες εσυ; Να μην πουμε τωρα οτι ετσι οπως ντυνεσαι εσυ, δε βγαζεις...γκομενα με καμμια Παναγια! Για κοιταξε το λιγο...
Ενω εγω, φιλε μου ειμαι "ανυπότακτος", "ασυμβίβαστος", "ανατρεπτικός", "απόλυτος" κι οταν βγαινω εξω με τους φιλους μου θελω και το ντυσιμο μου να δειχνει ποιος ειμαι...Να εκπεμπω δηλαδη το σωστο μηνυμα, got it

Δ
. Καλα εσυ ´σαι στη κοσμαρα σου!  Δε μου λες, τωρα, ποσο καιρο-ακομη-ειπαμε οτι εχεις...ταμειο ανεργιας;