26.1.12

"Τέσσερις μέρες, 8 ώρες και 30 λεπτά"


"It’ s been seven hours and fifteen days" τραγουδουσε, κάποτε, η Sinnead....

Tι να σου πω, Sinnead μου, εγω δεν αντεξα ουτε τεσσερις μερες, 8 ώρες και 30 λεπτά!

Στην αρχη δεν το πιστευα και νομιζα οτι εφταιγε η λεγομενη..."κόπωση του Χειμώνα", που κανει.. θραυση, εδω, τετοια εποχη.

Eιναι γνωστο, φανταζομαι, οτι ενα μεγαλο μερος του πληθυσμου στις Βορειες χωρες αισθανονται καταθλιψη και κουραση στη διαρκεια των πιο σκοτεινων μηνων, κατι που εγω, ως ..Νοτια και ειδικα το πρωτο διαστημα, δεν πιστευα οτι ισχυει.
Μαλιστα κρυφα διασκεδαζα με τη σκεψη οτι αυτα ειναι ...κολπα γιατρων και ψυχολογων για να κανουν γρηγορη...αφαιμαξη στα πορτοφολια των σφιχτοχερηδων Σουηδων, οι οποιοι συνηθως πιστευουν ο, τι εχει να κανει με τον ...καιρο και το φως!!

Περνωντας τα χρονια, ομως, καταλαβα οτι τα πραγματα δεν ειναι παντα...ασπρομαυρα, ουτε τοσο απλα οσο νομιζα, οταν ζουσα σε μια χωρα οπου ο ηλιος λαμπει σε καθημερινη, σχεδον, διαταξη και ειναι πραγματικα απο τα λιγα, αλλα σταθερα εξαγωγιμα αγαθα, στον Νοτο, που, ομως, υποφερει χρονια απο αχρηστες πολιτικες και ακομη πιο αχρηστους πολιτικους!

Για τη κοπωση του χειμωνα, λενε, παντως, οτι το περπατημα με ηλιοφανεια βοηθαει και μαλιστα σε θερμοκρασιες με αρκετα...μειον, αλλα το μονο που συνηθως καταφερνει κανεις ειναι να γινει...πτωμα απο τη κουραση, αρπαζοντας κι ενα γενναιο κρυολογημα, απο πανω, (κατι σαν κι αυτο που ειχα, κι εγω, τις αλλες....)

Ομως, ευτυχως, μετα απ oλα αυτα, τουλαχιστον συνειδητοποιησα οτι δεν υποφερω απο τη κλασσικη ...μελαγχολία του χειμώνα! 

Τεσσερα 24ωρα, 8 ώρες και 30 λεπτά χωρις προσβαση στο Ιντερνετ, ηταν αρκετα για να με κανουν να καταλαβω την ...εξαρτηση μου και τωρα που το σκεφτομαι, γιατρε μου, δεν θελω, (και μαλλον δεν μπορω) να....γιατρευτω!!  :)


10 σχόλια:

  1. Παρ όλα αυτά Elva μου πολλές φορές η αποτοξίνοση απο το διαδύκτιο βοηθάει..Ειδικά αν γεμίζεις τις ώρες των "στερητικών συνδρόμων" με εικόνες και καταστάσεις που κάνουν το μυαλό να ξεκουράζεται.

    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου φιλε Aντιλογε

    Εδω που τα λενε,εχεις κι ενα δικιο, η αποτοξίνωση απο το διαδύκτιο, μερικες φορες βοηθάει..
    Oποτε και περπατησα περισσοτερο, αλλα και συνεχισα το βιβλιο μου! :) Παντως δυσκολο να εισαι μακρια, δεν μαθαινεις ολες τις ειδησεις απο Ελλαδα.
    Ουτε φχαριστιεμαι τις ειδησεις απο τη Τιβη, οπως οταν τις διαβαζω απο το Ιντερνετ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει πάντα η λογοτεχνία, η ιστορία, η πολιτική, το κόμικ ...
    Τα καλοκαίρια μπορεί να περάσω και ενα μήνα χωρίς νετ.
    Ας είναι καλά τα παραπάνω βιβλία, η θάλασσα, το βουνό.

    Θα μού πεις που να βρεις μεσογειακή θάλασσα και παραλία στη Σουηδία! Είναι ένα θέμα κι αυτό ...
    (μπας και πάσχεις από ιντερνετίτιδα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε όλοι μας να ψάχνουμε για ... υποκατάστατα !

    Και, εδώ που τα λέμε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ...

    Αρκετά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. spiral

    Α, εσυ εισαι..υγιης! Ακου ενα μηνα χωρις νετ! :)
    Eχω και εγω αρκετα βιβλια, σαν αυτα που αναφερεις, αλλα για μενα προκειται μαλλον, για σοβαρη..ιντερνετίτιδα, που δεν περναει με αλλο τροπο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. faro

    Δεν τα μπορω τα υποκαταστατα, μονο τα αυθεντικα πραγματα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άσε κι εγώ τα ίδια σχεδόν έπαθα όταν έμεινα 5 μέρες εκτός χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι και μείνουμε μια μέρα χωρίς να μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τα ξενάκια μας, τρελαινόμαστε!
    Ας είναι καλά αυτοί που ανακάλυψαν το Σκάιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου mahler

    Kι εγω που νομιζα οτι ειμαι απο τα λιγα ατομα που υποφερουν απο..ιντερνενιτιδα οπως ειπε φιλος spiral! :)

    Join the club! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λωτοφαγε

    Αλλη μια πρακτικη χρησιμοτητα του Ιντερνετ! Ενα μεσον που φερνει γονεις και παιδια κοντα, ειναι χωρις αμφιβολια, απο τα πιο χρησιμα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)