10.2.10

Mου άρπαξε το..σουφλε και σ αφηνω!

Λιγες μερες πριν μιλουσα στο τηλεφωνο με γνωστους στην Ελλαδα και τους ρωτησα αν θα απεργoυσαν σημερα.  Ηere are the results of the (...unfortunate) conversations!

Nr 1 Call
-Να απεργήσω; Δε νομιζω....Εσυ μενεις μακρια και δε ξερεις τη κατασταση, ειπε η Μ. Ειναι καιρος τωρα για απεργίες; Εχουμε παγκοσμια κριση....Εχουμε ηδη χρεωκοπήσει στην Ελλάδα...Δεν του δινουν και ενα περιθωριο του Γιωργου, δεν το βρισκω σωστο, ας περιμενουμε λιγο ακομα....Βεβαια, τωρα που το σκεφτομαι εχω κατι δουλειες και ισως θα επρεπε να απεργησω για να προλαβω να πεταχτω και στη τραπεζα, το δανειο του σπιτιου, βλεπεις......
-Mου αρπαξε το...σουφλε και σ αφηνω, ειπα [ Ε, δεν αντεξα.... ]

Nr 2 Call
-Ε, οχι βεβαια, ας απεργησουν οι αλλοι! Εγω δοξα τω θεω μια χαρα τα βολευω...Και σπιτι μας αφησε η πεθερα και πολλες ριζες ελιες στη Κρητη, το λαδακι της χρονιας το βγαζουμε. Τα παιδια πανε ακομα φροντηστηρια, βεβαια, αλλα αμα μπουν στο Πανεπιστημιο και εχουν εξοδα θα πουλησουμε κανενα κτηματακι και θα τα βοηθησουμε. Δεν ειναι καιροι αυτοι για διαδηλωσεις και απεργιες, τους λεω, ειδες τι επαθε ο Αλεξης; (Γρηγορόπουλος). (Που κολλαει τωρα αυτο....)
-Mου αρπαξε το...σουφλε και σ αφηνω, ειπα, [..Σκετο χασιμο χρονου!]

Nr 3 Call
-Ισως απεργησω, δε ξερω. Βεβαια η κατασταση δεν ειναι καλη πουθενα στην Ευρωπη, ουτε στην Αμερικη, οπως ακουμε. Μηπως ειναι καλυτερα να συμμορφωθουμε; Κατι ξερουν τοσοι οικονομολογοι...
-Δες ομως τι γινεται και σε χωρες που "συμμορφωθηκαν" με τις επιταγες π.χ στην Ιρλανδια καταργήθηκαν πολλα επιδόματα και εκει, π.χ επίδομα αδείας, δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και ολα αυτα αφου τελικα τους επεισαν να ψηφισουν "ΝΑΙ" στην Ευρωσυνθηκη, ενω ο κοσμος ελεγε τοσα χρονια "ΟΧΙ".
-Δεν το ηξερα αυτο για την Ιρλανδια..
-Mου αρπαξε το...σουφλε και σ αφηνω, ειπα, [Ανοιξε και καμμια εφημεριδα, και ενημερωσου καημενε.... ]

Συμπερασμα: Το ...σουφλέ αντενδεικνυται για συνδιαλεξεις με...εξωτερικο!

Υ.Γ Δεν ξερω να φτιαχνω...σουφλέ, ουτε θελω να μαθω!  :)

53 σχόλια:

  1. Απεργώ από πρωίας σήμερον STOP Θέλω σουφλέ STOP Τώρα STOP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπρεπε να πάρεις εμένα τηλέφωνο, που ΚΑΙ απεργώ, ΚΑΙ ξέρω και πέντε πραγματάκια για τα σουφλέ (ούτε σουφλέ σοκολάτας θες να μάθεις?)
    ;-ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Asteroid

    Ισως για ΟΣΟΥΣ (και μονο oσους!) απεργουν, να κανω και εγω μια προσπαθεια, αλλα, βρε Asteroid μου,πρεπει να ειναι ντε και καλα.. σουφλε;

    ( Ασχημη ειναι μια ετοιμη pizza; )
    ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλως τη Sophia,που και αγωνιστρια ειναι ΚΑΙ καλη μαγειρισσα! :)

    Sofia, τωρα μου εβαλες τα γυαλια, τι να πω, τωρα που δεν ξερω ουτε ενα ...σοκολα σουφλε να κανω; :)

    Βουρ στο σουπερμαρκετ! :PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπλιαξ, σουφλέ σοκολάτας από σούπερμάρκετ... ΚΑΙ δεν έχει τρελή ποσότητα σοκολάτας ΚΑΙ είναι τίγκα στο συντηρητικό... Ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων κρίσεων, είναι ο εξής δύο (τρείς)...
    α) Φροντίζουμε να έχουμε ΠΟΛΥ καλούς φίλους που κάνουνε συχνά σουφλέ σοκολάτας, και μας δίνουνε.
    β) Εναλλακτικά, πάμε σε ένα καλό ζαχαροπλαστείο...
    γ) Συνδυασμός των δύο παραπάνω...
    ;-ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μύρισα σουφλέ και ήρθα να φάω αλλά τζίφος η υπόθεση.
    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sophia

    Για τη pizza του Asteroid θα πηγαινα, αλλα με γυρισες πισω ..χεχε

    Λοιπον το ηξερα οτι μπορω να βασιζομαι σε φιλους που ..απεργουν KAI ειναι επισης καλοι στη μαγειρικη ωστε να μου στειλουν τη συνταγη, ή ακομη καλυτερα κανενα..
    κομματι μεσω των Ελλ.
    'Ταχυδρομειων!'

    Παραλαβη σε κανενα μηνα και ΑΝ, ετσι; ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιοnnkorr

    Eσυ, αν δεν απεργεις, δε φτιαχνεις κανενα...ΣΟΥΦΛΕ για τους υπολοιπους; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν, επειδή σουφλέ σοκολάτας ροκφόρ δεν ξέρω αν είναι τόοοσο νόστιμο, πάρε την συνταγή (γίνεται ΤΕΛΕΙΟ...) http://www.sintagespareas.gr/sintages/to-teleio-soufle-sokolatas.html και πες μας τα αποτελέσματα...
    Και επειδή είμεθα λάτρεις της σοκολάτας, πάρε και αυτό: http://www.sintagespareas.gr/sintages/tarta-sokolatas.html. Μιλάμε, για την ultimate σοκολατένια απόλαυση, πανεύκολη (το μόνο χρονοβόρο είναι να καραμελώσεις τα ζαχαρούχα), πανγρήγορη και παννόστιμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Sophia

    Eιμαι υποχρεη, τοσες συνταγες πια δεν εχω καμμια δικαιολογια...

    Thnx :)


    Nα ...απεργεις συχνα και να τα λεμε,(εστω και χωρις συνταγες!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε, ναι να συμμορφωθούμε..
    Μωρέ άκουσε με.. άστο.. ο Έλληνας δε αλλάζει μυαλό ποτέ και δε πρόκειται να αλλάξει..άμυαλος θα μείνει..
    Να σου πω.. πως είναι τα πράγματα στην Σουηδία; Να σου έρχομαι; ..Γιατί εδώ θα αρπάξουν φωτιά τα μυαλά μας σε λίγο..
    (....ψυχοπλάκώθηκα :(..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. !!!
    Αφήσαμε σχόλια..στο ίδιο λεπτό :)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Roadartist μου!

    Moλις το διαπιστωσα και εγω! ;)

    Yπαρχει ταυτισις αποψεων και σκεψεων! ;)


    Φιλια και καλη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Prosopika mia dio fores etixe na kliso tilefona me tin dikeologia "exo manitaria sto fourno,na se paro meta" . Ine poli pio elafra apo soufle ,ta sinisto. Apla enas dio gnosti me douleyoun mexri simera.

    Episis mathe na ftiaxnis soufle.Giati i magiriki den ine mono texni ,alla texni me xristiki aksia ,i moni pou katanaliskete k afomionete amesos (pou elege k i sxoremeni i Malbina)

    Episis san eleytheros epagelmatias ,niotho pos exo pollous logous na apergiso,mia k exo gini o kakos gia to elliniko kratos (ptixiouxos eleytheros epagelmatias? stin pira !) .Alla den mporo ,k ine ligo astio oti se ligo tha me simferi na min douleyo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχως που οι συμπατριωτες εχουν χιουμορ γιατι με αυτα τα μαυρα κορακια που φορανε πρασινη στολη τα πραγματα ειναι πιο μαυρα και απο σουφλε σοκολατας. Η αθηνα παραμενει συννεφοβροχερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε λίγο καιρό, που οι φρόνιμοι γνωστοί σου στην Ελλάδα θα έχουν πολύ πιο "ενδιαφέροντα" πράγματα να σου πουν με πανικό και τρέλα, να έχεις κανονίσει delivery όταν ξεκινάς τα τηλεφωνήματα.
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aυτοί οι φίλοι σου ψήφισαν A.N.T.A.Ρ.Σ.I.A; Καησπέρα με βροχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. απεργουν αυτοι που μπορουν να απεργισουν... που εχουν την πολυτελεια να απεργισουν ... για ,,θεσμικα,, παντα δικαιοματα ...

    εμεις που δεν μπορουμε να απεργισουμε γιατι δεν μας ταιζει κανενα κρατος... απλα μας παρεμποδιζουν να κανουμε τις δουλειες μας για να μην μας κηνηγαει το κρατος ....

    τοσο απλα ειναι τα πραγματα ... και τοσο 2 ταχυτητων εδω στο ελλαντα ....

    προνομιουχοι απεργοι ... και εμεις που τους ταιζουμε ;)

    την καλησπερα μου απο το ψωφοκρυο .. αλλα με ζεστη καρδια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pizza (από super market) φτιάχνω και μόνος μου...
    Ζητείται σουφλέ καλοφουσκωμένο με τυριά ή με ρευστή μαύρη σοκολάτα χωρίς συντηρητικά - κι εκεί που νόμιζα ότι το βρήκα, έστω και στην παγωμένη Στοκχόλμη, πάλι στα "Ζητείται" καταλήγω!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Man laying down

    Καλα, την αλλη φορα που θα τους το κλεισω (γιατι δεν τη γλυτωνουν με αυτα που λενε!) θα λεω για... μανιταρια, να μη σου χαλασω και το χατηρι! ;)
    H συγχωρεμενη Mαλβινα ηταν μεσα στη καρδια μου και ειχε δικιο για τη μαγειρικη τεχνη! Και μονο που σκεφτομαι τι θα εσερνε σε κατι τετοιες τηλεφ. περιπτωσεις, μου φτιαχνει τη διαθεση! :)

    Οταν ο κοσμος δουλευει πια για να πληρωνει μονο χρεη και τραπεζες, τι περιμενεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημητρη

    Μερικοι συμπατριωτες που καταλαβαινουν τη κατασταση κανουν ..black χιουμορ! Παντως εχεις δικιο οτι τα πραγματα ειναι μαυρα ...Θα περιμενε κανεις μεγαλυτερη συμμετοχη...Δυστυχως αρκετοι σκεφτηκαν οπως οι γνωστοι μου (να εξηγουμαστε οτι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι φιλοι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλησπερα Riski!

    Σε λίγο καιρό δε θα απαντω πια στο τηλεφωνο σε κατι τετοιους...
    ''φρονιμους'' γνωστους! ;)

    (Xασιμο χρονου, oπως ειπαμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Good evening Swell

    Moυ φαινεται οτι γραφεται με Υ αυτο το ΑΝΤΑΡΣΥΑ...αλλα, πως συμπερανες κατι τετοιο; Εγω τους ''κοβω'' για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, παντως.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπερα Ελενα

    Δεν καταλαβαινω γιατι δεν μπορειτε να απεργησετε;
    Σαν εργαζομενοι/ επαγγελματίες, ειστε ευχαριστημενοι με την ακριβεια, την ανεργια, το μεταναστευτικο, τον ανταγωνισμο των μεγαλων επιχειρησεων, τις προεκλογικες υποσχεσεις που δεν κρατηθηκαν, τις προσφατες εξαγγελιες για τα σκληρα μετρα...

    Εσυ εισαι 'μπροστα' σε πολλα θεματα, εδω εκανες πισω; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Asteroid

    Για...Αστεροειδης ειστε ολιγον απαιτητικος με το φαγητο, ή μου φαινεται; :)
    (Ακου pizza, από super market, φτιάχνω και μόνος μου!)Ναι, αλλα απο..Σουηδικο σουπερμαρκετ δεν εχετε φαει! :) Μιλαμε για...
    βεριταμπλ Ιταλικη, οχι αστεια!

    Εχετε μια μανια,ομως, με τα σουφλέ και τις σοκολατες, στην Ελλαδα! Τα κιλακια, εκει, δεν σας απασχολουν; Η μηπως τη σπασαμε, ηδη, τη ζυγαρια, οποτε τι να συζηταμε;; χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δηλ θες να μου πεις οτι μονο αυτοι που απεργουν ειναι μπροστα και οι αλλοι οπισθοχωρουν?

    ειδες εσυ ποτε ελευθ επαγγελματια ή ιδιοτικο υπαλ να κανει απεργια?
    απεναντιας ειναι ομηροι των βολεμενων δημ υπαλ που μπορουν να απεργουν χωρις να φοβουντε οτι θα χασουν την θεση τους ....

    αν με τις ,,παραλογες,, απεργιες των δημοσιων νομιζουμε οτι θα παμε μπροστα ... ειμαστε νομιζω πολυ γελασμενοι

    ας δουλεψουν αυτοι που κανουν απεργιες για τα λεφτα που παιρνουν ... και τοτε ας βγουν να μιλισουν

    ας τους εδιωχναν μετα απο απεργιες να δω ποιος θα απεργουσε

    μαλλον εχουμε μπερδεψει τους αγωνες ... με την προσωπικη ασυδοσια :))


    την καλησπερα μου και παλι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Elva καλησπέρα, τι να σου πώ. Τελικά αρκετές απόψεις εκφράζουν τη στάση μας. Αφενός ένας ατομισμός, (συλλογικότητα ελάχιστη έως μηδενική-ας απεργήσει κανένας άλλος), φόβος -πειστήκαμε για το αναγκαίο (λες και οι χώρες παύουν να είναι ποτέ χρεωμένες), αντιπαλότητα μεταξύ ιδιωτικού δημόσιου τομέα (χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι εάν΄τα κεκτημένα χτυπηθούν του δημοσίου έπονται σαφώς χειρότερα για τον ιδιωτικό)
    Τι να πώ, σου συστήνω να δείς στο you tube το τρομερά ενδιαφέρον βίντεο "the money as debt"
    Σε φιλώ καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ελενα,

    Πιστευω oτι οσοι ειναι πραγματικα απογοητευμενοι απο τα μετρα και απο την σημερινη κατασταση θα επρεπε να κανουν απεργια, δεν τους ξεχωριζω σε κατηγοριες, ουτε θεωρω καμμια απεργια "παραλογη", ειτε τη κανουν δημ. υπαλληλοι (επειδη ειναι δημ. υπαλληλοι δε θα πει οτι ειναι και "βολεμενοι",ας μη γενικευουμε επειδη ισως εχουμε μερικα κακα παραδειγματα) και να μη ξεχναμε οτι μια απεργια δεν αφορα παντα την ικανοποιηση χρηματικων αιτηματων και μονο.
    Εξ αλλου, δεν απηργησαν μονο οι δημοσιοι, αλλα και πολλοι αλλοι φορείς. Εγω πιστευω οτι με την ασχημη οικονομικη κατασταση που υπαρχει σ ολη την Ελλαδα θα επρεπε να ειχαν βγει στους δρομους και να φωναζουν πολλοι περισσοτεροι, γιατι εξαπατωνται τωρα από την κυβέρνηση και την ΕΕ που μονο σκληρα μετρα εναντιον των εργαζομενων ξερει να προτεινει και τιποτα αλλο. Εχει τιμωρηθει ποτε κανεις στην Ελλαδα, ενω διαβαζουμε τοσα και τοσα για σκανδαλα;
    Αυτοι που δημιούργησαν τα ελλείμματα δεν ηταν ομως οι εργαζόμενοι! Να πληρωσουν τη κριση και τα ελλειματα αυτοι που τη δημιούργησαν, σε καμμια περιπτωση οι εργαζομενοι. Ειναι "ασυδοσια" το να βγουν ανθρωποι, που δεν τους φτανει η συνταξη να περασουν το μηνα, ή αλλοι που δεν εχουν δουλεια να φωναξουν οτι δεν παει πια αλλο;;
    Εχεις τη γνωμη σου και ειναι σεβαστη, οπως εχω και εγω τη δικη μου. Δεν υπαρχει κανενα προβλημα αν δεν συμφωνουμε, σ αυτο το θεμα, (συμφωνουμε σε τοσα αλλα...:)

    Καλο σου βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλησπερα ippoliti μου

    Τετοιες αντιδρασεις σαν κι αυτες που αναφερεις ειναι απολυτως αναμενομενες, π.χ ατομισμός, φόβος, αντιπαλότητα μεταξύ ιδιωτικού-δημόσιου τομέα, επειδη εξυπηρετουν κυβερνητικα συμφεροντα...
    Eυχαριστω για τη προταση "the money as debt", το εχω, ηδη, δει και ειναι οντως πολυ ενδιαφερον!

    Φιλια, καλό βράδυ και απο μενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σου Ελβα!

    πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου...εγώ αν και φοιτητής και ταυτόχρονα ιδιωτικός υπάλληλος δεν θα απεργήσω γενικά...και κατά σύμπτωση...δεν έχω ιδέα πως να φτιάξω ένα σουφλέ ..(άσε που δεν μου αρέσει και καθόλου...)

    Βέβαια το κακά στην Ελλάδα είναι ότι πολλές φορές δεν ξέρουμε γιατί απεργούμε...τι πιο πολλές φορές το κάνουμε για να λουφάρουμε...ή για να πιούμε κανά καφέ έξω ...ευκαιρία για χαβαλέ...είναι πολύ λίγοι οι συνειδητοποιημένοι...επίσης έχουμε τρελαθεί από τον αριθμό των απεργιών...τουλάχιστον στο εξωτερικό όταν γίνεται πορεία γίνεται με μεγαλύτερη συνείδηση και με αυτόν τον τρόπο δείχνουν ότι υπάρχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα....


    ΥΓ σε ευχαριστώ πολύ για το συγκρότημα της Σουηδίας που μου έστειλες πριν μια εβδομάδα μου άρεσε πολύ.


    φιλια πολλά απο Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στη μακρά πολιτική και εργασιακή μου ζωή (47 η πρώτη, 49 η δεύτερη) έχω ακούσει του κόσμου τα υποτακτικά επιχειρήματα. Πολλά με εξόργιζαν. Πολλά ήταν αδύνατο να τα αντιμετωπίσω («θα μου δώσεις εσύ το μεροκάματο που θα χάσω;;»!!!). Ενίοτε γινόταν επιθετικοί και συμβουλάτορες αφ’ υψηλού, δήθεν για το καλό μου οι πουλημένοι («Στέργιο κάτσε φρόνιμα…»). Κάποιοι έγιναν και απολογητές μου εκ του πονηρού («τι κατάλαβες που έχασες τη ζωή σου για τους άλλους;»).

    Συνήθως λίγοι ήταν αυτοί που ερχόταν μαζί μου, όπως σήμερα στην απεργία παρά το ότι εγώ ούτε ΔΥ είμαι, ούτε εργαζόμενος.

    Για να μην τους αδικήσω όλους καταλαβαίνω ότι κάποιοι έχουν πραγματική δυσκολία να απεργήσουν αλλά αυτοί δεν είναι όλοι όσοι μας παρουσιάζονται. Δεν το δέχομαι αλλά το καταλαβαίνω και δεν τους τσουβαλιάζω με αυτούς που κάνουν φιλοσοφία την υποταγή, τη πονηριά και την συναλλαγή τους («δεν απεργώ σαν τους «άλλους» δώστε κάτι περισσότερο σε μένα που τους πούλησα και είμαι δικό σας»!!!).

    Κάποιοι υμνούν τους περασμένους αγώνες για πουν πονηρά ότι… «τώρα άλλαξαν οι καιροί»!!!

    Το πιο εξοργιστικό είναι όταν ακούω ότι «δεν είναι καιρός για ήρωες»! Έχω καταχεριάσει πολλές φορές αυτή τη τεράστια βλακεία, επειδή πάντα είναι καιρός για κοινωνικές μάχες και ηρωισμούς μικρούς και μεγάλους.

    Ναι, οι αγώνες είναι για τα «κορόιδα»! Αν όμως δικαιωθούν όλοι θα τρέξουν να επωφεληθούν. Κάποιοι δε θρασείς, θα ισχυριστούν ότι «ήταν μαζί εκεί» στη μάχη και θα διεκδικήσουν και δάφνες για να τις εξαργυρώσουν… Πόσες φορές τους έχω σιχαθεί!

    Πολλά έχουν δει τα μάτια μου και με απογοητεύουν αλλά δεν με κάμπτουν. Ξέρω ότι πάντα μια μειοψηφική πρωτοπορία θα βγάζει το φίδι από τη τρύπα με βαρύ τίμημα και μια πλειοψηφία θα καρπωθεί το κέρδος. Ο κόσμος ποτέ δεν προχώρησε διαφορετικά. Και μη πιστεύετε ότι στις παλιές εποχές «όλος ο λαός ήταν ενωμένος σαν μια γροθιά έναντι του κακού αντιπάλου»! Πάντα κάποια «κορόιδα» έδιναν τη μάχη και πλήρωναν το τίμημα. Ενίοτε βέβαια, σε ιστορικές στιγμές ξεσπάσματος, η μειοψηφία αυτή γιγαντώνονταν στιγμιαία σε πλειοψηφία για να γίνουν οι μεγάλες ανατροπές. Μέχρι εκεί όμως ο δρόμος είναι σπαρμένος με αγκάθια αίμα και θυσίες.

    Προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο που ανάλωσα τη ζωή μου σε κοινωνικούς αγώνες. Πάλι τα ίδια θα έκανα και χαίρομαι που τα παιδιά μου κάνουν το ίδιο θυσιάζοντας πολλά και αρνούμενοι την ευκαιρία της συναλλαγής και υποταγής.

    Φυσικά όλοι έχετε διαπιστώσει τη τεράστια αλλοίωση της συνείδησης του λαού που πέτυχαν κυβέρνηση και μέσα ενημέρωσης που 4 μήνες τώρα μας τρομοκρατούν με τη κρίση. Πίσω από αυτό κρύβεται μια τεράστια αναδιανομή του εισοδήματος υπέρ της οικονομικής ολιγαρχίας σε βάθος 20-30 ετών. Τα νέα μέτρα το λένε καθαρά. Και ο ΓΑΠ το είπε ανοιχτά: «Να μετατρέψουμε τη κρίση σε ευκαιρία»!!! Ναι, είναι ευκαιρία νέου σκλαβώματος του λαού.

    Φυσικά η ιστορία διέψευσε πάντα τα μεγαλόπνοα σχέδια των εκμεταλλευτικών τάξεων, γιατί δεν ξέρουν πότε ο γίγαντας λαός θα ξυπνήσει απότομα και θα κάνει θρύψαλα τα σχέδια. Το φοβούνται ότι η κρίση μπορεί να μετατραπεί αστραπιαία σε κοινωνική (εξέγερση), το ομολογούν (ΙΟΒΕ, ΔΝΤ, διεθνείς αναλυτές) αλλά δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Πρέπει να εξασφαλίσουν τα κέρδη των τοκογλύφων μας και της οικονομικής ολιγαρχίας. Κατά τα άλλα κόπτονται για τα χαμηλά εισοδήματα! Και οι υποτακτικοί το χαβά τους, μη γνωρίζοντας πως όταν ξεσπάει μπόρα, κανένας δεν ξέρει ποιους θα πνίξει πρώτους.

    Σας αφήνω άρπαξε το… σουφλέ!

    Στέργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και γω θέλω να απεργήσω γιατί λόγω εξεταστικής έχω χάσει την επαφή με την πολιτική πραγματικότητα. Να καταργηθούν οι εξεταστικές, όλοι στους δρόμους.

    καλησπέρα Elva μας :)

    υγ. κοντοχωριανή μου η γνωστή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είχα μια παρόμοια συζήτηση με φίλους ιδ.υπαλλήλους. Νομίζω οτι με μαεστρία εχει φτιαχτεί μια κοντρα ανάμεσα σε ιδιωτικους και δημοσιους υπαλλήλους και ελ.επαγγελματιών.
    Ο ιδιωτικός λεει "εσύ του δημοσίου είσαι βολεμένος και μπορείς να απαεργήσεις", ο δημοσίος λέει "εσυ ελ.επαγγελματία φοροδιαφευγεις και κλέβεις ετσι το δημόσιο" κοκ!!
    Το είπα και σε μια φίλη...
    Δε πρέπει να θέλουμε να πεθανει η κατσίκα του γείτονα...να διεκδικήσουμε και να κάνουμε οτι μπορούμε για να αποκτήσουμε και εμεις κατσικα πρέπει.
    Φιλιά απο Νοτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Stefane

    Εχεις δικιο οταν λες οτι στην Ελλαδα λίγοι καταλαβαινουν τη δυναμη της απεργιας επειδη καποιοι συστηματικα και για πολλα χρονια προσπαθουν να τη γελοιοποιησουν και να της δωσουν την εννοια του
    ''χαβαλε, καφε'' κλπ που τελειωνουν
    σε...'ε'! ;) οπως το...σουφλε που κι εγω ΔΕΝ τρελλαινομαι, γι αυτο αλλωστε το εβαλα σαν παραδειγμα προς..αποφυγην καποιων γνωστων!:))

    Οσο για το εξωτερικό, που λες τουλαχιστον για τη Σουηδια που ξερω, πιστευω οτι θα επρεπε να γίνονται περισσοτερες απεργιες και εδω, αλλα ο κοσμος δεν βγαινει πια ευκολα στους δρομους, λογω υψηλης ανεργιας και ανασφαλειας...Για θεματα περιβαλλοντος ομως βλεπουμε μεγαλυτερες κινητοποιησεις σε ολη την Ευρωπη...

    Καλη σου μερα!

    ΥΓ Χαρηκα που σου αρεσε το video απο το Σουηδ.συγκρότημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου Στεργιε

    Σ ευχαριστω πολυ για αυτα που μοιραστηκες μαζι μας και που αποδεικνυουν αλλη μια φορα και μαλιστα μεσα απο τη ζωη οτι καθολου δεν ''αλλαξαν οι καιροι'' και οτι δεν ειναι ''κοροιδα'' οσοι αγωνιζονται για κατι καλο το οποιο μετα καρπωνονται και αλλοι, (κι ας μην το δικαιουνται)!
    Χαιρομαι που εχεις παιδια που κι αυτα απορριπτουν την ευκολη λυση της 'ευκαιρίας συναλλαγής και υποταγής'!
    Τετοια παιδια ειναι η μονη ελπιδα αλλωστε...

    Να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν είμαι υπέρ της απεργίας. όχι σε ένα κράτος σαν το δικό μας που απεργία σημαίνει βόλτα στα μαγαζιά και σώβρακα μπουγάδα. Ασε που πιστεύω πως, ασχέτως του πως έφτασαν τα πράγματα εκεί που έφτασαν στην οικονομία μας, η απεργία δε μπορεί τώρα να φέρει αποτέλεσμα γιατί όντως δεν υπάρχει χρήμα να μοιραστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κουμπαρε Μανο μας :)

    Παλι χαθηκες μεσα στα ιατρικα βιβλια, ετσι; :)
    Λόγω εξεταστικής έχεις χάσει την επαφή με την πολιτική πραγματικότητα,ή λογω ..καημων που ανηρτησες την περασμενη φορα; :)
    Τελικα ποιος 'εφυγε' ποιος ηρθε, μας εχεις σε μια αγωνια και πρεπει να διευκρινισεις λιγο τη foggy κατασταση....χεχε

    Αμα καταργηθούν οι εξεταστικές των γιατρων OΛΟΙ μαζι θα βγουμε, στους δρόμους και θα φωναζουμε, αλλα οχι απο συμπαρασταση σε εσας Μανο μου, αλλα απο...αγανακτηση και φοβο για το τι μελλει να παθουμε!! ;-)))


    ΥΓ. Κοντοχωριανή δεν θα το ελεγα, απο τη Σητεια ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημερα Eυη μου

    Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα, η λογικη του 'διαιρει και βασιλευε' φαινεται οτι στην Ελλαδα ακομη καλα κρατει, επειδη πολλοι δεν εχουν συνειδητοποιησει τη θεση τους και πιστευουν οτι με το να λεγονται π.χ 'υπαλληλοι' ειναι καλυτεροι απο τους αλλους που λεγονται 'εργατες'!
    Σωστο το παραδειγμα με τη..κατσικα και σωστοι οσοι διεκδικουν γιατι αλλιως δεν γινεται.....

    Φιλιά απο Βορρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος11.2.10

    Ααααααχχχχχχχχχ πληγές που άνοιξε ο βορράς... :)))

    Όσο βρισκόμουν εντός παραγωγικής διαδικασίας σαν εργαζόμενη, όχι από το σπίτι όπως τώρα, δεν υπήρχε απεργία που να μην συμμετείχα, όποτε ο "κλάδος" το καλούσε. Τα πρώτα 15 χρόνια.
    Τα επόμενα, πότε συμμετείχα, αν ήταν παρασκευή ή δευτέρα :) πότε ε όχι, αναλόγως αιτημάτων, γιατί δεν μ΄επαιρνε με τίποτα να χάνω μεροκάματα και πάντα κάθε φορά ένοιωθα άσχημα απέναντι σ΄εκείνους που απεργούσαν.
    Τα τελευταία δε χρόνια πριν κουνήσω μαντήλι στα ωράρια, συνήθως, πήγαινα πάντα στη δουλειά τη μέρα της απεργίας με το κεφάλι ψηλά χωρίς χρειάζομαι καμιά δικαιολογία απέναντι σε κανέναν, χωρίς καθόλου τύψεις, απέναντι στα "κομματόσκυλα" όλων, μα όλων των παρατάξεων που είχαν κηρύξει κάθε φορά την επανάσταση. Κάποιες φορές με αιτήματα λογικά, κάποιες άλλες κουνώντας ανέφικτες παντιέρες.
    Ο λόγος; Δεν ήταν πλέον απρόσωποι αυτοί που με καλούσαν στην "επανάσταση". Μετά από τόσο χρόνια τα γενικά, και οι θεωρίες είχαν τελειώσει. Μετά από τόσα χρόνια τους ήξερα καλύτερα. Από τις κορυφές τους, μέχρι τους πιο ασήμαντους εκπροσώπους τους στον χώρο δουλειάς μου. Ήξερα πολύ καλά πόσο πολλοί προσκολλημένοι σ΄αυτά που βόλευαν τις τσέπες ή τις παρωπίδες τους ήταν όλοι. Πόσο γραμμένο είχαν αληθινά τον εργαζόμενο στην καθημερινότητά του. Πόσο μπορούσαν να πουλήσουν τον καθένα για ένα φράγκο παραπάνω, μια καρέκλα , ή επειδή απλά ήταν "από τους άλλους". Από τους όποιους "άλλους". Πόσο μαγειρεύονταν και προγραμματίζονταν οι "αγώνες" κατά πως βόλευε κάθε φορά, αναλόγως των συνθηκών, τα φερέφωνα των κομμάτων. ΟΛΩΝ των κομμάτων.

    Θα μου πεις, πως ξεκινά ο άνθρωπος πως καταντά... με τις απεργίες κατακτήθηκαν τόσα και τόσα.... κάποιοι αγωνίσθηκαν για να υπάρχει σήμερα οχτάωρο και πενθήμερο.... οι απεργοί έχυσαν κάποτε και το αίμα τους για να συνεχίζουν να αγωνίζονται και οι επόμενες γενιές.... και τόσα κι άλλα τόσα να μου πεις, θα είναι ιστορικώς σωστά.
    Αλλά η ιστορία του αύριο, αν θέλουμε να έχουμε αύριο, είναι το σήμερα κι όχι το χτες. Δεν αρκεί για να μείνουμε ζωντανοί να μνημονεύομαι νεκρούς.
    Τελικά, εκείνη η κονωνία των αγώνων, έφτιαξε τις σημερινες συνθήκες.
    ΟΛΟΙ μαζί την έφτιαξαν, ΟΛΟΙ μαζί την φτιάξαμε και ουδείς δικαιούται να βγάζει την ουρά του απόξω, ανεξαρτήτως σε ποια στάνη τον έχουν κομματόσκυλο.
    Κι επειδή κανένα πλέον κομματόσκυλο δεν μπορεί να πείσει την πλειοψηφία ότι αλλάζουν οι συνθήκες και γυρνούν πίσω οι πατημένες αξιοπρέπειες των εργαζομένων, με μία, δύο ή δέκα μέρες απεργίας, δεν φταίνε απαραίτητα οι φίλοι σου που δεν συμμετέχουν. Πλέον για να χάσει ο άλλος μεροκάματο, πρέπει να τον πείσεις ότι πραγματικά κάτι μπορείς να κάνεις γι΄αυτόν. Ότι αληθινά έχεις λύση και πρόταση. Όχι με λόγια. Με πράξεις.
    ΟΛΟΙ αυτοί που καλούν πλέον τους φίλους σου να απεργήσουν, τόσο σαν πρόσωπα όσο και σαν ομάδες, δεν πείθουν πια κανέναν ότι ΟΛΟΙ δεν έχουν ιδιοτελείς σκέψεις και κίνητρα. Κάποιοι το οικονομικό συμφέρον της πάρτης τους και μόνο, κάποιοι απλά για να συνεχίσουν να κουνούν τις ίδιες μόνιμα θεωρητικές παντιέρες που πουθενά και ποτέ δεν κατάφεραν να κάνουν πράξη την ισότητα και την ευημερία.
    Πιθανόν λοιπόν απλά οι φίλοι σου να μην μπήκαν στον κόπο να σου εξηγήσουν την πραγματική αιτία παρά μόνο την αφορμή που δεν θα απεργούσαν κι έτσι είσαστε πάτσι, αφού κι εσύ μια αφορμή βρήκες για να τους το κλείσεις. :))))
    Εσύ ξέρεις...Αν κάποτε κατέβαιναν στο πεζοδρόμιο με την πρώτη ευκαιρία, όπως έκανα κι εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σου Σοφια

    Μα κανεις λογικος ανθρωπος δεν ειναι υπέρ μιας τετοιας απεργίας που σημαίνει ''βόλτα στα μαγαζιά και σώβρακα μπουγάδα''!!
    Αν δεν σταθουμε στο πως έφτασαν τα πράγματα εκεί που έφτασαν στην οικονομία τοτε δεν θα καταλαβουμε και γιατι χρειαζεται μια απεργια που δεν μπορει να σταθει χωρις σοβαρους λογους...Πιστευω οτι οσοι απηργησαν θα ειχαν 1000 καλυτερα πραγματα να κανουν απο το να απεργησουν, αρα το εκαναν επειδη υπηρχε αναγκη.
    Που θα βρεθει το χρημα; Να τα παρουν απο αυτους που χρονια τωρα τα κλεβουν απο το κρατος, οι εργαζομενοι δεν εκλεψαν και επομενως δεν πρεπει να 'πληρωσουν τη νυφη' με μειωσεις μισθων, περικοπες, αυξησεις οριων ηλικιας κλπ μετρα.
    Επιτελους ας φορολογησουν την Εκκλησια, γιατι δεν το κανουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γεια σου, Φοραδα μας

    Ο Νοτος τις ανοιγει τις πληγες, οχι ο Βορρας :))
    Kαταλαβαινω την απογοητευση σου πανω στο θεμα 'απεργια', λογω των εμπειριων που ειχες και δεν σου κρυβω οτι και εγω πολλες φορες σκεφτηκα ετσι επειδη δε ετυχε παντα να γνωριζω και τους ...
    καλυτεροτερους των ανθρωπων! ;)
    Πως ειναι δυνατον αλλωστε να ειναι OΛΟΙ σωστοι και να μην τυχαινει καποιοι να αλλαζουν με τα χρονια και τις συνθηκες; Επειδη ομως ακριβως ξερω για ποιους και τι καταστασεις μιλαω, δικαιολογειται μηπως για καποιους,ες που για τους Α, Β λογους ανεβηκαν κοινωνικα να αναθεματιζουν και να υποτιμουν τωρα ολους τους αλλους που συνεχιζουν τον αγωνα τους μη εχοντας απο που αλλου να κρατηθουν;

    Εγω, παντως, πειθομαι ΜΟΝΟ απο οσους ξερω, οι οποιοι σε διαβεβαιω ΔΕΝ εχουν ουτε ιδιοτελείς σκέψεις, ουτε αλλα κινητρα για απεργια εκτος απο τους χαμηλους μισθους και τις συνταξεις που παιρνουν,
    αρκετοι μαλιστα τυχαινει να ειναι συγγενεις μου, οποτε το ξερω απο πρωτο χερι και καμμια κοκκινη σημαια που κυματισε στα χερια τους ΠΟΤΕ δεν τους απογοητευσε!
    Τωρα αν η ισότητα και η ευημερία δεν εχουν γινει πραγματικοτητα στην Ελλαδα οι τελευταιοι που φταινε ειναι αυτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος11.2.10

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11.2.10

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος11.2.10

    Επειδή μου δίνεις την ευκαιρία...
    Μιλώντας για "κόκκινες" σημαίες. :))
    Tις ίδιες που ανέμιζα κι εγώ κάποτε....
    Να πω απλά ότι, κατά τη δική μου φυσικά γνώμη, το γεγονός ότι κάποια παράταξη δεν κυβερνά, δεν την απαλάσσει των ευθυνών της, για τη στάσης απέναντι σε όλα τα ζητήματα.
    Κανένας εκτεθειμένος στον πολιτικό στίβο δεν απαλάσσεται των ευθυνών του. Ούτε εκείνος που παραπλανά γι να πάρει ψήφους, ούτε ο ανίκανος να διαχειριστεί σωστά, ούτε εκείνος που δεν πείθει ότι μπορεί να κυβερνήσει, ούτε εκείνος που ξέρει εκ προοιμίου ότι ποτέ δεν θα κυβερνήσει.

    Απ΄όλους αυτούς, σε όποια κατηγορία κι αν ανήκουν, το πρακτκό αποτέλεσμα που έχει να περιμένει ο πολίτης, εκτός από λόγια, είναι μηδέν... Απ΄όλους...

    Κι εγώ θα μπορούσα ξανά να μπω κάτω από εκείνες τις σημαίες, αν μπορούσαν οι ηγεσίες τους, έστω σήμερα, γιατί τότε δεν το κατάφεραν, να μου πουν πρακτικά, χωρίς παρωπίδες και όμορφα λόγια, αν εφαρμοστούν σωστά οι θεωρίες που μαζευόμασταν και διαβάζαμε τα βράδυα, πως θα είμαστε πρακτικά... Να μου δείξουν το μοντέλο, να έχω κι εγώ "το απλό μέλος" στόχο.. Να μου πουν με τους αγώνες τι διεκδικούμε; Να γίνουμε κίνα, κούβα, σοβιετική ένωση, βενεζουέλα, τι; Πως θέλουμε να γίνουμε; Το ρώτησα έτσι, το ρώτησα αλλιώς, το ρώτησα μία, το ρώτησα δύο, την τρίτη ...διεγράφην.... :))))
    Φαντάζομαι ότι και να μην είχε γίνει τότε, θα γινόταν τώρα αν πήγαινα σήμερα στην ίδια κοβα και ρωτούσα γιατί εμείς δεν ψηφίσαμε το νομοσχέδιο για τους μετανάστες...

    Πάντως δεν μετάνοιωσα για εκείνα τα χρόνια. Απ΄όλα μαθαίνεις... Κι έμαθα πολλά. Και καλά και άσχημα...

    Να ΄σαι καλά για όσα μου θύμισες και για την ευκαιρία του διαλόγου, που όταν γίνεται χωρίς εμπάθειες είναι το μοναδικό κέρδος του βλόκινγ.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ELVA'S ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΤΗΝ ''ΨΥΧΡΑ''. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΛΑΟΣ ΠΟΥ ''ΞΕΧΝΑΕΙ'' ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ, ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑΜΕ,ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΙΚΡΙΕΣ Ε ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ''ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ''. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΟΦΙΤΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ 2-3 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΜΟΡΦΩΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φοραδα μου
    πολυ ...μηδενιστικη σε βλεπω περι της Ελλην. Πολιτικης..Βεβαια εκφραζεις το πνευμα των ημερων, επειδη αυτο βλεπει κανεις σημερα στην Ελλαδα, μια απογοητευση και ενα μηδενισμο...Δεν εχω κανενα λογο να μη δεχτω αυτα που λες,αλλα
    τι να κανουμε, να τα διαγραψουμε ολα και τι να ψηφισουμε..Σαμαρα και Καρατζαφερη που δεν εχουν ακομα ...δοκιμαστει; (και ελπιζω να μη δοκιμαστουν ποτε!) ;)

    Οσο για τους λογους που το ΚΚΕ δεν ψηφισε το μεταναστευτικο, ,διαβασε εδω και
    εδω και θα καταλαβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. με προκαλειτεεεεεεεεεε :ρρρ


    μηπως υπαρχει και καμια καλη εξηγηση ή κανενα αρθρο ... για τον λογο που δεν ψηφισε το κκε τον παπουλια? γιατι πολυ θα με ενδιεφερε ...
    διοτι η αντιδραση απλα για την αντιδραση δεν φερνει αποτελεσμα...

    αν κατα την γνωμη μου το κκε θελει σημερα να αγωνιστει για τα δικαιοματα και για μια πιο δικαιη κοινωνια .. να αγωνιστει μαζι με αυτους που αναφερεις πιο πανω ... τους 700-ευρω και τους συνταξιουχους .... οι οποιοι φυσικα και δεν θα ηταν ασυδοσια αν εβγαιναν στους δρομους...
    ας αφησει τους συνδικαλισμους για τους 2300 και 2800-ευρω τεμπελιδες ... οι οποιοι δεν εχουν καταλαβει οτι ειναι ΔΗΜΟσιοι υπαλ ... δηλ υπαλ του κρατους ... που πληρωνοντε απο το κρατος ( δηλ εμας) και ειναι στην θεση αυτη να μας διευκοληνουν την ζωη ( για να μην πω εξηπηρετουν και φανω καπως ) και οχι να μας την δυσκολευουν με τις εκαστοτε απεργιες τους ... που σε πληρωφωρω ειναι κατα 90% οικονομικοι λογοι και οχι θεσμικοι ......
    αν στα τελευταια 30 χρονια παλευαν για τα θεσμικα τους και μονο αιτηματα ... θα ειχαν κατακτησει εστω το 50% αυτων που ζηταν ... οποτε θα ειχαμε χαμηλοτερο μπαχαλο .....
    ή μηπως σημερα βγαινουν για θεσμικα? αντιθετως βγαινουν γιατι θα τους κοπουν επιδοματα....

    να παω να απεργισω με αυτους?????!!!

    και οπως ανεφερε και η φοραδα ... οι εργατοπατερες και συνδικαλιστες(μηδενος εξερουμενου) που πανε να μας πεισουν ... εχουν ακυροθει προ πολλου ... διοτι η προσωπικη εξεληξη τους ειναι πιο ενδιαφερον απο τα δικαιωματα των εργατων

    καλη η θεορια παντα ... στην πραξη χολενουν τα πραγματα ...

    και αν βεβαια ειστε εργοδοτες και εχετε υπαλ ... και γραφετε μαζι τα πανό και πατε μαζι στην απεργια ... ευγε!!!
    αλλα αυτοι οι κκε-δες πεθαναν ... παλια υπηρχαν οντως
    τωρα μονο θεωρια για την θεωρια και την αντιδραση .... πολυ λυπηρο

    πολλα ειπα εχεις να μου απαντησεις σε πολλα ;Ρρρρρ

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ελενα

    Το ΚΚΕ, δεν ψηφίζει Πρόεδρο Δημοκρατίας, ειναι μια παγια τακτικη ανεξάρτητα από το ποιος προτείνεται, γιατι οποιος και να προταθει ειναι εκ των πραγματων υποχρεωμένος να υπογράφει και να δεχεται οποια και οσα μετρα αποφασίζονται απο ΝΔ & ΠΑΣΟΚ κατα των εργαζομενων.
    Eτσι που το λες ειναι σαν να υπαρχει και..ταριφα στο ποιους θα υποστηριζει το καθε κομμα..Το ΚΚΕ υποστηριζει ολους, ανεξαρτητα
    απο μισθο,επειδη ειναι εργαζομενοι,
    τωρα, αν ετυχε και ξερεις εσυ καποιους που ειναι τεμπεληδες, ειναι ομως ετσι επειδη παιρνουν τα ...2300 και 2800-ευρω που αναφερεις, ή επειδη ειναι... τεμπεληδες γενικα; (Στη κατηγορια αυτων που παιρνουν τα 700 δεν υπαρχουν τεμπεληδες δλδ; Τι λογικη ειναι αυτη;)
    Το οτι καποιοι που δηλωνουν
    "συνδικαλιστες" εχουν ξεπουληθει δεν σημαινει οτι και ολοι oι αλλοι ειναι ετσι. Για να παιξω και το δικηγορο του διαβολου υπαρχουν πολλοι που δεν τους πειραζει να ψηφιζουν πολιτικους που ενδιαφερονται αποκλειστικα για το δικο τους οφελος και οχι το καλο των πολιτων που τους ψηφιζουν, αρα οταν μας κοροïδευουν μας πειραζει, επιλεκτικα;
    Να ξαναπω οτι αυτοι που κατεβηκαν και απηργησαν σιγουρα δεν το εκαναν για τη τη πλακα τους ουτε για τη "θεωρια και την αντιδραση" το λυπηρο ειναι οτι ο κοσμος δεν καταλαβαινει, ή δε θελει να καταλαβει.....

    Καλο βραδυ και τα λεμε, οχι ομως για να ξαναπουμε τα ιδια, ok? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος11.2.10

    @ Elva

    To πρώτο το είχα διαβάσει.
    Οι συνήθειες δεν κόβονται εύκολα βλέπεις... :))
    To δεύτερο θα με συγχωρήσεις αλλά δεν έχω τόσες αντοχές... Αν και πιστεύω πως είναι σαν να το έχω διαβάσει. Στη γραμμή του πρώτου.
    Το κκε θα περιμένει να ξεκινήσει πρώτα η επανάσταση που θα λύσει το παγκόσμιο πρόβλημα των μεταναστών και μετά να ψηφίσει το πρώτο και μοναδικό βήμα, με τις όποιες αδυναμίες, που έχει γίνει για το πρόβλημα των δικών μας μεταναστών.

    Καληνυχτώ από τον νότο του ...μηδενισμού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φοραδα μας

    Πιστευω οτι μια μεγαλη διαφορα ειναι στο πώς μερικα κομματα βλεπουν το 'ζητημα' των μεταναστων και οχι το ...'προβλημα' των μεταναστων, οπως ακουμε, χρονια τωρα,απο τις δυο αυτες κυβερνησεις.
    Δεν μπορω να ξερω τι θα προτεινει το ΚΚΕ στο μελλον για το μεταναστευτικο, ομως το σιγουρο ειναι οτι μαχεται εναντια στην εκμεταλλευση των ξενων, που έχουν διαφορετικη γλώσσα, θρησκεία και χρωμα και δεχεται οτι σαν εργαζομενοι συνεισφερουν και αυτοι. Απο εμας εξαρταται να τους ενσωματωσουμε, γιατι πιστεψε με, μονο οταν καποιος ανηκει καπου και αισθανεται καλοδεχουμενος προσφερει... Το λεω αυτο και απο δικη μου εμπειρια, επειδη και εγω εδω ειμαι ξενη και δεν θα ηθελα ποτε να μου φερονται με απαξιωση οπως συχνα συμβαινει σε πολλους ξενους, που χρονια τωρα δουλευουν τιμια στην Ελλαδα. Ευτυχως δεν ειναι ολοι οι ξενοι αυτο που μας πλασαρουν τα ΜΜΕ....

    Καληνυχτα απ τον αισιοδοξο Βορρα!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Elva's εδω και πολυ καιρο ειχα να δω ιστολογιο με τετοια πολιτικη ζυμωση, ΜΠΡΑΒΟ σε ολους, κανεις δεν ξεφυγε απο την ευγενεια του λογου, ΜΠΡΑΒΟ και σ'εσενα για το επιπεδο που κρατησες. Αυτο ειναι η βουλη του σημερα.Η εκκλησια των αρχαιων.Παντα τετοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Να σαι καλα, Δημητρη

    Φιλια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Βασικά κανείς δεν έχει δική του προσωπική άποψη, ό,τι τους πλασάρουν το τρώνε.

    Άσε που από δικού τους αισθάνονται τύψεις για τα 1200 ευρώ που παίρνουν με 25 έτη προυπηρεσία.

    Αχ, αχ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)