14.11.12

ΛΕΥΚΑΔΑ: Η επιστολή της Νηπιαγωγού που διώκεται πειθαρχικά!



Τις τελευταίες μέρες η εκπαιδευτική και τοπική κοινότητα του Νυδρίου και του νησιού της Λευκάδας ζουν στιγμές απείρου κάλους με τα καμώματα τοπικού αυτοδιοικητικού παράγοντα – συγκοινωνούν δοχείο με την εθνικιστική Χ.Α., όπως μας πληροφορούν από την περιοχή αυτή.

 

Το INFOKEFALONIA μίλησε με αρκετούς πολίτες και ενημερώθηκε για τα όσα αναληθή κατηγορούν την Νηπιαγωγό και μάλιστα την παρουσιάζουν και Αλβανικής καταγωγής (;). Στην έρευνα που κάναμε διαπιστώνουμε την ανεπάρκεια της διεύθυνσης Π.Ε. Λευκάδας καθώς και την λιπόψυχη και άτολμη στάση του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, παρά το ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης (με πρωτοβουλία δυο εκπαιδευτικών). Έλλειμμα επίσης διαπιστώνουμε και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας, που δεν έχει παρέμβει ακόμα με καταλυτικό τρόπο σε αυτή την απαράδεκτη επέμβαση εξωθεσμικών παραγόντων στην παιδαγωγική λειτουργία των σχολείων από δήθεν γονέα, ο οποίος ενημερώνει την Χ.Α. και όχι τους φυσικούς προϊσταμένους του σχολείου για κάθε παράπονό του. Ταυτόχρονα δεν μπορούμε να μην εξάρουμε το προσωπικό ενδιαφέρον του υπευθύνου της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης του υπουργείου, που από την πρώτη στιγμή ενδιαφέρθηκε και επικοινώνησε με τους προϊσταμένους.


Δεν είδαμε όμως τον κ. Γαβαλά περιφερειακό διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων να παίρνει κάποια θέση, αφήνοντας την υπόθεση να…εξελιχθεί με την ΕΔΕ, που διέταξαν χωρίς στοιχεία και κατηγορητήριο, χωρίς κατηγορούμενο και κατήγορο. Παρά μόνο μέσα στο φόβο τους να θολώσουν τα νερά και να ικανοποιήσουν τις τοπικές τους συμμαχίες σε βάρος όμως των σχολείων (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό), που προΐστανται και των εκπαιδευτικών.

Για να καταλάβει και ο απλός αναγνώστης, πριν παραθέσουμε την επιστολή της Νηπιαγωγού προς την ΔΟΕ, που έχουμε στην διάθεσή μας, το θέμα αφορά το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται κυρίως στα Νηπιαγωγεία με την φοίτηση των νόμιμων μεταναστών – τα προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης του υπουργείου παιδείας καθώς και τα επιμορφωτικά προγράμματα και την βιβλιογραφία που διατίθενται στους εκπαιδευτικούς για την εφαρμογή τους.

Η αυτόκλητη παρέμβαση της X.A. δίκην επιθεωρητού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός ότι πρέπει να ανησυχούν οι δημοκρατικοί πολίτες και οι εκπαιδευτικοί της Λευκάδας, αφετέρου δε εκθέτει την ηγεσία του υπουργείου, την εκπαιδευτική κοινότητα, την αυτοδιοίκηση και την τοπική κοινωνία βάζοντας δραγάτη να ασκήσει παιδαγωγικό έργο! Ντροπή…..

Αλήθεια η X.A. από που γνωρίζει ότι η Νηπιαγωγός είναι Αλβανικής καταγωγής και πανηγυρίζει όταν είναι γνωστό σε ολους ότι η κυρία έλκει την καταγωγή της από την Ευρυτανία.

Αυτές οι πρακτικές οδηγούν σε νέο διχασμό των Ελλήνων κάτι που ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η διοίκηση γενικότερα διευκολύνουν με τον δρόμο που επέλεξαν να πορευτούν και μάλιστα καταργώντας τα όσα καλούν τους εκπαιδευτικούς να διδάξουν βαφτίζοντάς τα και νέα προγράμματα.

Τρομάρα τους…


Διαβάστε την επιστολή της Νηπιαγωγού

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ
1) Δ.Σ. ΔΟΕ
ΑΘΗΝΑ
2) ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΚΟΙΝ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
«ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Είμαι μόνιμη συνάδελφος (με χρόνια) και υπηρετώ στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.

Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.

Στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου που διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής. Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτή (28ηςΟκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, power point που τους έδειξα στον υπολογιστή. Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ». Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.

Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γι’ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι. Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο. Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν,ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ. ά. Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.

Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο. Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών.Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των ελλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλώ των εικαστικών. Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες, χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή. Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς.

Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος«ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. (την οποία σας επισυνάπτω) και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»! Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.

Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.
Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.

Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.

Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γι’ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.
Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.

Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει -με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.

Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο.

Επίσης να αναφέρω ότι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος έλαβα υπόψη μου το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, την μεθοδολογία και τις ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες που ορίζονται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, σύγχρονη βιβλιογραφία, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για το Νηπιαγωγείο, επιμορφώσεις Σχολικών Συμβούλων και πιο αναλυτικά:
1)     ΔΕΠΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2002
2) Βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο Σελ.2 προκειμένου δε να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο και αποτελεσματικό για όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου θα πρέπει: -να παρέχει ευκαιρίες για τη στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσας όλων των παιδιών
- να βασίζεται στις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες και να συνδέει τη γνώση με την καθημερινή πρακτική στο σχολείο- να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύσσουν και να εκφράζουν ιδέες και συναισθήματα με πολλούς τρόπους, όπως με το παιχνίδι, τη ζωγραφική, τη γραφή,…
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση σελ 17-18
Περιεχόμενο/ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες

Παροτρύνονται να αποδέχονται ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές, πολιτιστικές ή θρησκευτικές καταβολές, να συνεργάζονται και να οικοδομούν δεσμούς φιλίας μαζί τους.

2) άρθρα: α) άρθρο « ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» για σχετικές δραστηριότητες με σημαίες στο περιοδικό ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ της Γεωργίας Μουντζούρη β) άρθρο της Νικολούδη Φυλλιώς από το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ με θέμα «Σημαία» ένα σύμβολο, το οποίο, με αφορμή την Εθνική Επέτειο, μπορούμε να το προσεγγίσουμε Διαθεματικά, τονίζοντας τη διαπολιτισμική του διάσταση.
3) Οδηγός Νηπιαγωγού
Α) Στον οδηγό της Νηπιαγωγού κεφάλαιο 13, οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο σελ. 363 αναφέρει… όταν στην τάξη υπάρχουν παιδιά από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα, η γιορτή είναι επιβεβλημένο να παίρνει διαπολιτισμικό χαρακτήρα.

Β) Κεφάλαιο 2, ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ σελ.35-36 … Όταν στην τάξη φοιτούν παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα-φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα- η εκπ/κός θα πρέπει… να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού όταν αναγνωρίζει, αποδέχεται και σέβεται την πολιτισμική του ταυτότητα και τη γλώσσα του…Αυτό σημαίνει ότι του επιτρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στους άλλους αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές του και ότι του τονώνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και υπερηφάνειας για την προσωπική του ιστορία, γνωρίζοντας ότι η μη αποδοχή της ταυτότητας των παιδιών δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στη μάθηση…σε αυτή την προοπτική, στις περιπτώσεις των παιδιών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την Ελληνική, φροντίζει ώστε η γλώσσα που μιλούν στην οικογένεια τους να ακούγεται και να αναγνωρίζεται μέσα στη τάξη…
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

Η σημασία του σχεδιασμού και της οργάνωσης του μαθησιακού περιβάλλοντος
Σελ 61 ενδεικτική αφίσα που η δασκάλα υποδέχεται στο σχολείο παιδιά που μιλούν διαφορετικές γλώσσες λέγοντας καλημέρα σε όλες τις γλώσσες
4) Ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα της εθνικής γιορτής είναι σύμφωνα με τις γνώσεις που αποκόμισα από τις επιμορφώσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που πραγματοποίησε η Σχολική Σύμβουλος στον νομό Ευβοίας που υπηρετούσα τα 4 προηγούμενα χρόνια
5) βιβλία σχετικά με δραστηριότητες κατάλληλες για το νηπιαγωγείο που έχω διαβάσει:
Α) ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο των ΚΑΝΤΖΟΥ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΤΥΧΟ
Β) Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις – παιδαγωγικά εργαλεία, μετάφραση από Αναστασία Χουντουμάδη και Ευγενία Μόρφη
Επειδή θεωρώ ότι λειτούργησα μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού μου προγράμματος, της επιστημονικής ενημέρωσης που έχω μέχρι τώρα ασκώντας το εκπαιδευτικό μου καθήκον με δημοκρατικό και παιδαγωγικό αίσθημα ευθύνης, μένοντας έξω από αυτές τις μεθοδεύσεις και αξίες που θέλουν ορισμένοι να επιβάλλουν στην εκπαίδευση και προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα που μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς,
Ζητώ τη συμπαράσταση της ΔΟΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μου.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: (1) Ανώνυμη αναφορά στη Χ.Α.

Ασπασία – Μάρθα Καρτέρη
ΠΕ 60 Νηπιαγωγός1ου Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας



3 σχόλια:

  1. Λυπήθηκα διπλά επειδή το περιστατικό αυτό έγινε στη Λευκάδα.Αντί να της δώσουνε έπαινο της νηπιαγωγού που εφαρμόζει καλά το πρόγραμμα και φροντίζει τα παιδάκια της κάνανε Ε.Δ.Ε. Αλλά με τόση σύγχυση που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια κοντεύουμε να χάσουμε κάθε κριτήριο και ψυχραιμία.Εύχομαι να αποκατασταθεί κι ευχαριστώ Έλβα για την πληροφόρηση, να είσαι καλά, καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα coerdia

    Πραγματι, οσοι κανουν καλα τη δουλεια τους στην Ελλαδα, διωκονται, ενω οι αλλοι φτανου στις πιο υψηλες θεσεις! Παντως διαβασα οτι επεστρεψε στη θεση της η νηπιαγωγος και ας ελπισουμε οτι δεν θα (ξανα) ασχοληθει στο μελλον η ΧΑ με τα εκπαιδευτικα, αν και δεν εχουν αφησει τομεα που να μην εχουν ανακατευτει! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφος15.11.12

      καλησπέρα και στις δυό σας.
      Πράγματι η νηπιαγωγός κάνει πολύ καλά τη «δουλειά» της!
      Επέλεξε την εθνική μας επέτειο για να διδάξει στα νήπια τις σημαίες του κόσμου και προπαντός της Αλβανίας!. Τι υπόλοιπες μέρες τι κάνει; Τι λέει στα παιδιά;
      Μεγάλη παιδαγωγός η κυρία «Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες, χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους…»
      Στην «παιδαγωγική σχολή» του Πάγκαλου φαίνεται ότι σπούδασε αυτή…
      Και την ελληνική σημαία στα ίμια ο… άνεμος την πήρε…
      Κι ο Πάγκαλος την εθνική ομοψυχία των ελλήνων ήθελε να… εξασφαλίσει!
      Αυτό το άλλο πάλι δεν το κατάλαβα: «έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής».
      Δηλαδή συμφωνεί η δασκάλα με τη χρυσή αυγή και κάνει διακρίσεις;
      Αυτό νομίζω (αν εχω καταλάβει σωστά) λένε και οι χρυσαυγίτες, Ότι τα αλβανάκια δεν είναι ελληνόπουλα.

      Διαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)