9.2.13

SVERIGE: (Håll om mig) Rap με κοινωνικοπολιτικoύς στίχους!





Μπορεί να ακούγεται κυνικη
η φιλοσοφία μου
Προσπαθώντας να αλλάξω το παθος μου
Κατα καποιο τροπο να φρεναρω την ορμη μου
Ασχολουμαι με μετρητά
Και το κάνω με στυλ
Αλλά προσπαθω να φτιαξω τον εαυτό μου
Προσπαθώ ν αλλάξω τη ζωή μου
Πρέπει να φύγω από εδώ
Δεν είναι υγιές
Οι ίδιες παλιες συζητησεις
Τα θέματα των συζητησεων επανερχονται
Μερικές φορές νομίζω ότι παω προς τα πίσω
Στην παιδική ηλικία μου οταν φαινοταν οτι
υπηρχε μια ηθική
που πιστεύω ότι μπορεί να με είχε σώσει
Η αλληλεγγύη είναι το μόνο πράγμα που ξέρω
Ολο και περισσότερο σκέφτονται και αναζητούν μ αυτόν τον τρόπο
Το περιβάλλον γίνεται πιο σκληρο
Το έδαφος γίνεται πιο δύσκολο 
Κυνηγαμε τα ναρκωτικά
Εκει ακριβώς που υπαρχουν χρηματα
Τυφλωμένοι, μαγεμένοι
Βρασμενοι και ξεφλουδισμενοι
Χτίζουμε μια κοινωνία
Όπου ένα μεγάλο μέρος θα εκμηδενισθει
Ταξικές διαφορές με παιδική φτώχεια για την επόμενη γενιά
Δεν είναι μια καλή κατάσταση
Αγκάλιασε με
Κάτι απειλει να με πνιξει
Αγκάλιασε με
Μόνο εσυ υπάρχεις για μένα
Αγκάλιασε με
Κάτι με απειλει να με πνιξει
Αγκάλιασε με
Μόνο εσυ υπάρχεις για μένα
Τι πληρωνεις για νοικι;
Πόσο δάνειο εχεις παρει;
Αν το πουλήσεις σήμερα
Τι μπορείς να πιάσεις ;
Κουραστηκα απ ολα αυτα
Τρέχουμε σαν να ειμαστε κοπαδι
Είναι αυτή επιβεβαίωση;
Ναι, όταν έχουμε κερδίσει κάτι
Παταμε γκαζι
Για να πάμε λίγο πιο γρήγορα
Όλος ο δρομος οπου ο ορίζοντας είναι ομορφος
Χρυσα και καταπράσινα δάση
Που εμείς φροντιζουμε και εκμεταλλευομαστε
Αυτοί που στέκονται στο δρόμο μας τρωνε ξυλο

Είμαι σαν κι αυτους γιατι ζω στο σήμερα
Συνεβαλλα στη κοινωνια και κερδισα απ αυτην καλά χρηματα
Ποιος είμαι εγώ
Πώς μου φερονται
Αλλά οι ερωτήσεις που θετω λένε περισσότερα για μένα
την αβεβαιότητα μου
Μπορείς να την πεις και άγχος
Ολο το σώμα τρεμει
Γι αυτο σε παρακαλώ αγκάλιασε με
Ειναι ενα πρόβλημα πολυτελείας
Αλλά είναι μια καθημερινή σκηνή
Πολλοι θελουν περισσότερα
Ετσι δημιουργουνται περισσοτερα προβλήματα
Αγκάλιασε με
Κάτι απειλει να με πνιξει
Αγκάλιασε με
Μόνο εσυ υπάρχεις για μένα
Σιγουρα ολο ψαχνουν κάτι
Και κανενα όνειρο δεν είναι λάθος
Αλλά μπορώ να δω τις αλλαγές
Το πρόβλημα
Μερικοί παίρνουν περισσότερα, ενώ πολλοί παίρνουν λιγότερα
Οι άνθρωποι σταματουν να νοιαζονται μεχρι που οι ιδιοι βολευτουν
Απλα γεγονοτα
Είναι ο καρκινος της κοινωνίας
Δεν μπορούμε να κλεισουμε τα ματια σ αυτο

Γιατι είναι η αλήθεια που ακούμε
Έχουμε χάσει την ψυχή μας κάπου στο ταξίδι
Χασαμε την εννοια και εχουμε σχηματισει λάθος εικόνα του κόσμου
Η αλήθεια είναι
Αγκαλιαστε με
Ουτε καν μπορουν να υπερασπιστουν πια τον εαυτο τους
Μόνο

Αγκάλιασε με
Κάτι απειλει να με πνιξει 

Αγκάλιασε με
Μόνο εσυ υπάρχεις για μένα
Αγκάλιασε με
Κάτι απειλει να με πνιξει
Αγκάλιασε με
Μόνο εσυ υπάρχεις για μένα
Αγκάλιασε με
Αγκάλιασε με

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)