30.1.15

Ανίατες καταστάσεις. Tο..σουφλε (ξανα)κάηκε!



''Μα να θελεις ν αγιασεις, να κανεις κι εσυ την...επανασταση σου, βρε αδελφε και να μη σ αφηνουν οι ...κακες γλωσσες,  (μη σου πω και οι..επιχειρησεις στην Ελλαδα!) Σε σοκαρει, πως να το κανουμε'', μου ελεγε, τις αλλες, στο τηλεφωνο, μια γνωστη, που μας προεκυψε τελευταια ..Συριζαια! Παλιοτερα ψηφιζε Πασοκ, βεβαια, αλλα δεν θελει να της το θυμιζουμε και φανταζομαι η ...μιση Ελλαδα, συμφωνει μαζι της.

''Θα σου εξηγησω, αμεσως, τι εννοω, ειπε, γιατι εγω μιλαω παντα με στοιχεια και επιχειρηματα''. κλεψε την ατακα απο τον ..Μπογιοπουλο, σκεφτηκα, αλλα ας το παραβλεψω).  

''Να, ειπε, διαβαζα χθες, στα ΝΕΑ, ενα αρθρο που εκφραζει, φανταζομαι, ενα μεγαλο ποσοστο ψηφοφορων, στην Ελλαδα, που τι αλλο θελουμε οι ανθρωποι; Να μπορεσουμε να χαρουμε κι εμεις μια...αλλαγη αερα στο πολιτικο μας τοπιο, να ανασανουμε, βρε παιδια, εφυγε επιτελους ο Σαμαρας και η δεξια..
Παρ ολα αυτα, οι καταστασεις, οι...κακες γλωσσες, οπως και το ..ΚΚΕ, (τι ζηλεια, τι κακια, αυτοι οι ανθρωποι!) δεν αφηνουν τον κοσμο να το χαρει, ρε γαμωτο, ειπε με αγανακτηση.  

Και για να μη λες οτι δεν ενημερωνομαι ''σφαιρικα'', συνεχισε, διαβασα στο facebook,  αν και δεν καταλαβα γιατι μου το εστειλαν, ενα αρθρο του ''902'', γραφικοι και προκατειλημμένοι, αγαπη μου. 

Eλεγε, λοιπον, το αρθρο, οτι το «Praktiker», ''μετα τις ατομικές συμβάσεις με μειώσεις 7% που εγιναν πριν από ένα χρόνο περίπου σε όλους τους εργαζόμενους, με την απειλη της απολυσης, σχεδιάζει τωρα η εταιρεία να επιβάλλει νέα μείωση, απο 15% έως 20% στους μισθούς, κυρίως στους παλαιοτερους εργαζομενους''. Ωραια;

 (Ωραια το λες αυτο;) 

Γιατι ομως μου το εστειλαν εμενα, μου λες; ρωτησε. Να το  στειλουν στο ''Praktiker'', ειπε. Εγω φταιω αν ακουσαν για τον ..''λιτο βιο'' που μιλησε ο Βαρουφακης και μετα φαινεται αποφασισαν να κανουν ...μειωσεις; (!!)

Ο Συριζα φταιει δηλαδη, για ολα τα ...ασχημα που συμβαινουν στο κοσμο; Αυτες ειναι παλιες τακτικες και τα ιδια τερτιπια εκανε και η Νεα Δημοκρατια, ειπε..Μας αντιμαχονται μια ζωη..
Οπως και το ΚΚΕ, που ουτε συνεργασιες θελει μαζι μας..Τι τους εχουμε κανει; Μια χαρα ...αριστεροι ανθρωποι ειμαστε, το φωναζουμε συνεχεια. Τι σε γροθια κανουμε το χερι μας, τι καταθεσεις λουλουδιων στη Καισαριανη, τι ..καγκελα ξηλωθηκαν, τι τους ειπε ο Βαρουφακης στην ΕΕ και μεταξυ μας τους εντυπωσιασε, τι επισκεψεις γινονται αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα, να κοτζαμ Νταισελμπλουμ αποφασισε να ρθει, το λες και επιτυχια, ενω στους αλλους εστελναν τα τσιρακια τους..
Κι ενω ολα αυτα γινονται, ουτε καν μια ανοχη δεν δειχνουν απεναντι μας, ειπε. Τι να κανουμε κι εμεις, ειδαμε αποειδαμε φτασαμε τελικα να συνεργαστουμε με τον Καμμενο..Να εκει οδηγησε η στριμαδα και η επιμονη του ΚΚΕ! 
Αυτοι oμως, εχασαν.Ηταν μια ιστορικη ευκαιρια,  να συγκυβερνησουν στο τοπο με μια ..αριστερη κυβερνηση. Ας ειναι ομως, τωρα ας τα βλεπουν και ας ζηλευουν τις ..δοξες του Τσιπρα!''

-Με συγχωρεις μου αρπαξε παλι  το ...σουφλε, ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο. Δεν τα βγαζω περα με...ανιατες καταστασεις! 


4 σχόλια:

  1. Γεια σου συντρόφισσα του Βορά.
    Αρκετές φορές επιχείρησα να σου γράψω, μα μου έβγαινε κάτι πολύ απογοητευτικό. Μαυρίλα, πρέπει να σου ομολογήσω.
    Και όλο το ανέβαλα.
    Και σήμερα, ώρες τώρα γράφω λίγες γραμμές, τα παρατάω, διαβάζω κάτι ξαναγυρίζω τις σβήνω και φτου και από τη αρχή.
    Θα αντισταθώ όμως δεν θα σου γράψω τίποτε άλλο παρά μόνο τις ευχές μου για να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου, να έχεις πάντα δύναμη και να συμβάλλεις με όποιους τρόπους μπορείς από εκεί μακρυά στην υπόθεσή μας.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εlva είσαι καλά κορίτσι μου; Περίμενα μια καλημέρα σου, έτσι όπως έχω συνηθίσει,αλλά η απουσία σου με ξαφνιάζει.
    Ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς ακομη καλύτερα με τους δικούς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημερα φιλη και συντροφισσα blackbedlam. :)

    Καλα ειμαι, χαρηκα που εγραψες..Απλα δεν ασχολουμαι τοσο με το blog oσο παλιοτερα ..Πολλες οι υποχρεωσεις και λιγος ο χρονος.. Οποτε ευκαιρω ανεβαζω καποιο post, ετσι μη με παρεξηγεις :)

    Πολλους χαιρετισμους απο εμας απο Βορρα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Λιτό βίο" προαναγγέλλει η καθεστωτική αριστερά.
    Ωχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Tα ...πολλά λόγια δεν ειναι...φτώχεια! (Οι νεοφιλελευθερες,... ''σοσιαλδημοκρατικές'' και ..φασιστικές πολιτικες, ομως;)